Battle Royale: the 1990's - Round 1

Warren G - Regulate 6
Team Dresch - Fagetarian and Dyke 6

Dat Warren G nummer vind ik maar niets. Team Dresch is ook niet helemaal mijn ding, maar ligt me dan toch beter. Puntje voor de lesbos.

Warren G - Regulate 7
Team Dresch - Fagetarian and Dyke 6

Fagetarian and Dyke is een tof nummertje maar ni meer dan dat imo.

Warren G - Regulate 8
Team Dresch - Fagetarian and Dyke 8

Eigen nominatie en dijk van een nummer. Zonder de Riot Grrrl beweging hadden we nu niet al die vette vrouwelijke punkbands. Essentiële 90s dit, met veel invloed op de punkbewegingen hier en nu, geen Kaat Van Stralen of Maria Iskariot zonder deze baanbrekers.

Warren G - Regulate 8

Eigen nominatie en dijk van een nummer. Zonder de Riot Grrrl beweging hadden we nu niet al die vette vrouwelijke punkbands. Essentiële 90s dit, met veel invloed op de punkbewegingen hier en nu, geen Kaat Van Stralen of Maria Iskariot zonder deze baanbrekers.
I see what you did there.

Warren G - Regulate 11

Ik snap de belangrijke context rond Team Dresch en ik sta helemaal achter girl power, maar puur sonisch staat dit toch een paar trappen lager dan de post-hardcore beweging uit de 90s. Vond het niet bijster speciaal, sorry @Kid_C . Geef mij maar Kim Deal en The Breeders :)

Warren G was nu ook niet baanbrekend maar klonk wel lekker smooth. Puntje erbij, ook omwille van het zonnetje vandaag. Betere paring.

Warren G - Regulate 11

Ik snap de belangrijke context rond Team Dresch en ik sta helemaal achter girl power, maar puur sonisch staat dit toch een paar trappen lager dan de post-hardcore beweging uit de 90s. Vond het niet bijster speciaal, sorry @Kid_C . Geef mij maar Kim Deal en The Breeders :)

Warren G was nu ook niet baanbrekend maar klonk wel lekker smooth. Puntje erbij, ook omwille van het zonnetje vandaag. Betere paring.
Was nog aan het twijfelen om voor Sleater-Kinney te gaan maar ik wou iets meer punk in de lijst.

Gisteren niet goed wakker. Dacht dat het om GYBE's "Sleep" ging.

Warren G - Regulate 12

Makkelijke keuze. Hele album destijds kapotgedraaid en menig "east coast fffffuck west coast" liefhebber met weten overtuigen.

Warren G - Regulate 12
Team Dresch - Fagetarian and Dyke 9

Niet zo'n makkelijke vandaag, maar het katachtige geschreeuw gevolgd door die ubervette riff heeft de doorslag gegeven.

Terug
Bovenaan