SnakeGodRovinin
Well-known member
Warren G - Regulate 6
Team Dresch - Fagetarian and Dyke 5
Team Dresch - Fagetarian and Dyke 5
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of men wil slachtvee voor Sleep?Precies afgesproken dat de ene na de andere BG'er het ene of het andere nummer een punt geeft.
Zoals bezongen in Insomnia van Faithless: Oh, if I could only get some Sleep.Of men wil slachtvee voor Sleep?
Dus Maxi Jazz geeft zijn nederlaag toe?Zoals bezongen in Insomnia van Faithless: Oh, if I could only get some Sleep.
I see what you did there.Warren G - Regulate 8
Team Dresch - Fagetarian and Dyke 8
Eigen nominatie en dijk van een nummer. Zonder de Riot Grrrl beweging hadden we nu niet al die vette vrouwelijke punkbands. Essentiële 90s dit, met veel invloed op de punkbewegingen hier en nu, geen Kaat Van Stralen of Maria Iskariot zonder deze baanbrekers.

Was nog aan het twijfelen om voor Sleater-Kinney te gaan maar ik wou iets meer punk in de lijst.Warren G - Regulate 11
Team Dresch - Fagetarian and Dyke 8
Ik snap de belangrijke context rond Team Dresch en ik sta helemaal achter girl power, maar puur sonisch staat dit toch een paar trappen lager dan de post-hardcore beweging uit de 90s. Vond het niet bijster speciaal, sorry @Kid_C . Geef mij maar Kim Deal en The Breeders
Warren G was nu ook niet baanbrekend maar klonk wel lekker smooth. Puntje erbij, ook omwille van het zonnetje vandaag. Betere paring.