Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice dacht als tweede een nummer van hun te nemen. Nu wel aan het twijfelen
Ik dacht misschien ook dit nummer te kiezen (of Grace), maar all good van Buckley ... oa dat drumwerk op Dream Brother is zalig.Prachtig! Dream brother stond op mijn shortlist voor deze BR maar dit nummer is goed genoeg en nu kan ik andere artiesten een kans geven.

@clercqie heeft Autechre genomineerd!Ik dacht misschien ook dit nummer te kiezen (of Grace), maar all good van Buckley ... oa dat drumwerk op Dream Brother is zalig.
Eigenlijk te veel om iets te kiezen (zoals voor mij in elk decennium).
Al 2x een keuze die ik niet moet maken: Mazzy Star, Jeff Buckley
Dan nog de keuze tussen rock getint of dance/electronica, of soulvol/jazzy voor mij.
Bijna deadline, en 0 house, techno, trance, drum and bass, trip hop (die genres explodeerden in de 90s) ...
Twas weer te peinzen, dit forumdeel is nogal gitaar centrisch met momenten. En er was 100 tot 1000x beter en meer dat decennium dan pump up the jam.
Rock -> geen Brit pop zoals Blur, Oasis, The Verve ...
Ik verkoos The Verve boven Oasis (Britpop, psychedelica en soms wat shoegaze in een ook live sterke band)
Onmogelijk met 1 liedje dus, maar hat is wat het is
Gezien edm/electronica toch kwasie geen stemmen gaat krijgen, kies ik dit (RIP 2 v/d 3 bandleden). Zalig drumwerk ook, en die sax solo en bas... de energie spat eraf.
Runner ups waren
Meshell Ndgeocello - Stay
Een muziekante die ik enorm apprecieer: soul, jazz, hip hop, progrock, psychedelica, dub, reggae invloeden en top bassiste en zangeres. Laatste albums uit 2023, 2024
Daft Punk - Around the world
Massive Attack - Unfinished sympathy
Faithless staat er ook in zie ik ... was geen grote fan, maar goeie track. Dus aan hen de honeurs van het edm genre.@clercqie heeft Autechre genomineerd!
De eerste die wonderwall nomineert verdient een permban.Waar is Nirvana eigenlijk? Oasis? Korn? Deftones?
I said maybeeeeeeeDe eerste die wonderwall nomineert verdient een permban.
Ik maak me geen illusies hoor, maar ik kon niet niet Autechre kiezen.Faithless staat er ook in zie ik ... was geen grote fan, maar goeie track. Dus aan hen de honeurs van het edm genre.
Mijn favoriet van Warp records is Boards of Canada.
Haha ja, Apex Twin ook zo'n enfent terrible en tegelijkertijd edm legende. Windowlicker is ook een zalige video clip.
You gotta be the one that saves meeeeeeeeeeeeI said maybeeeeeee
Goeie keuze betreft idm. Autechre ontdekt door 2 vrienden van me, 2 broers en snel veel ander zaken op Warp etc.Ik maak me geen illusies hoor, maar ik kon niet niet Autechre kiezen.
Tweede nominatie zal hier wss ook iets met gitaren zijn, maar het doet toch pijn hoor.. Geen Daft Punk, Drexciya, Convextion, geen jungle, garage, house, etc... Oh well