Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat komt waarschijnlijk door al die metal mannen die metal blijven nomineren ipv gewoon te accepteren dat het allemaal 1 pot nat is en 1 nummer per decennium al meer dan genoeg is.Waar is Nirvana eigenlijk? Oasis? Korn? Deftones?
Moest aan het label Tommy Boy denken met de geweldige Dimitri From Paris remix van Stetsasonic 'Talking All That Jazz'Waar is da boy tommy?
Ik maak me geen illusies hoor, maar ik kon niet niet Autechre kiezen.
Tweede nominatie zal hier wss ook iets met gitaren zijn, maar het doet toch pijn hoor.. Geen Daft Punk, Drexciya, Convextion, geen jungle, garage, house, etc... Oh well

Moesten we 3 nummers hebben om te kiezen.. maar het is nu al retemoeilijk en ik probeer zo oprecht mogelijk te blijven in wat ik toen veel beluisterde en wat in de permanente rotatie is gebleven. Er zit zeker Gabber tussen, maar van de 90's moet ik dan nog eerst delibereren tussen de Drum & Bass en House van die tijd. En dan zal het 2e nummer wel iets zijn dat jack'd.Ha, ik heb misschien nog wel een trance-nummer als tweede nominatie. We doen eens zot en gaan compleet buiten de comfortzone.
En geen liefhebbers van gabbermuziek hier? Ik heb nog een aantal jaar naar Thunderdomeschijven beluisterd en soms als ik eens in een zatte bui ben zoek ik nog wel wat boenkschijven op.
Fuck, Rhythm en Stealth is ook nog van 99. Nooit vergeten die eerste keer da'k Phat Planet door een deftig stel speakers hoorde duwen.#29 (?)
Ha, ik heb misschien nog wel een trance-nummer als tweede nominatie. We doen eens zot en gaan compleet buiten de comfortzone.
En geen liefhebbers van gabbermuziek hier? Ik heb nog een aantal jaar naar Thunderdomeschijven beluisterd en soms als ik eens in een zatte bui ben zoek ik nog wel wat boenkschijven op.

haha, ik heb dat ook nog af en toe. (zelfs zonder zat te zijn), alhoewel dat het veeeel minder voorkomt dan een paar jaar geleden.Ha, ik heb misschien nog wel een trance-nummer als tweede nominatie. We doen eens zot en gaan compleet buiten de comfortzone.

Ik ging het net zeggen, doen die nummers nu mee of?Het wordt wat onduidelijk als iedereen youtubelinks deelt die geen nominaties zijn
Maar twee? Ik weet wat doenHet wordt wat onduidelijk als iedereen youtubelinks deelt die geen nominaties zijn.
@pardal waar zit de metal precies? Twee nominaties... Zo'n uitspraken negatieve tolereren we hier niet. Positivity please.
Holy waaaaaaars!!Maar twee? Ik weet wat doen
Of Know Your Enemy (nog altijd twijfel maar rossen Dave in bloedvorm verdiend ook wel een plek he?)Holy waaaaaaars!!