Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wij horen dat wel maar we apprecieren ook die veelzijdigheidMetallica - Fade To Black - 5
Orchestra Baobab - Ultrus Horas - 3
Ik wist dat dit een heel erg ondankbare battle zou worden, maar goed. Ik vind dit nummer van Metallica ook echt al stukken beter dan dat van gisteren, ze kunnen dus toch muziek maken. Ik snap niet goed dat jullie zelf niet het grote verschil tussen beide nummers horen.
Ik apprecieer ook de veelzijdigheid van een instrument als de viool, maar niet omdat het ook iets als dit kan produceren:Wij horen dat wel maar we apprecieren ook die veelzijdigheid
Wie is "jullie" en waarom veronderstel je dat "zij" het verschil tussen de twee nummers niet horen? Ik denk dat het voor iedereen wel heel duidelijk is wat de contrasten zijn tussen de weergaloze thrash van Creeping Death en een melodieuze ballad als Fade to Black. Het lijkt me niet meer dan normaal dat als je niet van thrash metal houdt, je ook geen voeling hebt met Creeping Death. Maar voor mezelf, hoe goed ik Fade to Black ook vind, ga ik niet in de eerste plaats bij Metallica terecht voor een heavy ballad (onlangs was helemaal van de wereld toen Yob op Desertfest Marrow speelde, voor mij een beter voorbeeld hiervan). Metallica was op z'n best toen ze hard en snel speelde, en alle bandleden dat tempo konden volgen.Ik vind dit nummer van Metallica ook echt al stukken beter dan dat van gisteren, ze kunnen dus toch muziek maken. Ik snap niet goed dat jullie zelf niet het grote verschil tussen beide nummers horen.

Metallica - Fade To Black - 7
Orchestra Baobab - Ultrus Horas - 7
Ik ga vandaag de dag sneller naar warme jazzklanken luisteren ipv heavy of thrash metal, dus de keuze was snel gemaakt eigenlijk. (Is dit in het Portugees btw?)
Het lijkt er echt sterk op. Had je mij het niet gezegd ik had mij misschien laten vangen. Al vermoedde ik ergens wel dat het één van de "varianten" was die in Afrika wordt gesproken. Interessant.Niet Portugees, maar in het creoolse afgeleide van het Portugees dat ze in Guinee-Bissau spreken, doorspekt met ook nog wat Wolof. Lied gaat over de onafhankelijkheidsstrijd tegen Portugal.
We schrijven het hier trouwens allemaal fout, het is niet Ultrus Horas, maar Utrus Horas ("Vroeger").