Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Perfecte songtitle om MJ binnen te brengen in het Battle Royale universum.Had al veel moeite om hem niet in het 70's topic te nomineren.

Ik wou ook wel wat zware gitaren nomineren maar ik heb dan toch maar gekozen voor iets anders.Ik vind de jaren 80 toch ook een pak moeilijker als de jaren 70, gezien in dit decennium toch een zeer grote evolutie in het metal genre is geweest.
Je hebt oa de proto-black metal met bands als Hellhammer/Celtic Frost, Bathory, Venom, Merciful Fate, early Sodom, Tormentor, Sarcofago, etc
Maar ook veel klassieke doom met oa Saint Vitus, Candlemass, Witchfinder General, Pentagram, Pagan Altar (although grootste deel van hun muziek is pas later gereleased), Trouble, etc
En ook bij de 80's death metal zitten nog wel een aantal interessante releases van oa Morbid Angel, Bolt Thrower, Obituary, Possessed, Death, Entombed, etc
Anyway, mijn eerste nominatie lag redelijk snel vast:
De mogelijke 2e nominatie gaat nog een pak moeilijker worden![]()
Zalige plaat! Cheesy as hell maar als dit geen eighties uitstraalt weet ik het ook niet meer. Kippenvel bij die stem.
Bedoel je niet Metallica ipv AC/DC?AC/DC wordt toch van gezegd dat als ge 1 nummer hebt gehoord, ge ze allemaal al hebt gehoord.
Off to never never land met u!Bedoel je niet Metallica ipv AC/DC?

Van Halen hun beste is ook nog 70’s. En I know zonder Bon Scott maar Back in Black is hun beste plaat.@Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield the fuck, AC/DC in de 80s? Jij bedoelt dan... zonder Bon Scott? Bestaat niet. Fake news!!
Also, geen Van Halen in die lijst maar wel Guns and Roses?
Ik vind AC/DC echt een heel pak saaier nadat ze van zanger veranderden. Geldt ook voor Back in Black imo. Tempo ligt lager en de riffs zijn minder interessant. De rock is er nog, maar de roll is weg.AC/DC is niet slecht maar ze zijn zoals Motörhead: als je 1 plaat hebt gehoord, heb je ze allemaal gehoord. Never change a winning team is een beproefde tactiek, maar dat maakt ze ook wel een tikkeltje ... saai? Songs zitten goed in elkaar en live waren ze ook de moeite waard, maar er zit zo goed als geen evolutie in hun discografie.
Jup:Maar ook veel klassieke doom met oa Saint Vitus, Candlemass, Witchfinder General, Pentagram, Pagan Altar (although grootste deel van hun muziek is pas later gereleased), Trouble, etc
)