SnakeGodRovinin
Well-known member
Negen pagina's en tenzij ik ik hem over het hoofd zag, geen MJ uit Off the Wall?
Zelfs geen MJ-mention? Of Tom Waits?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zal de combo met anderen hun links zijn (ook geen fan van de IPhone though)Rory zat er al in, Wish You Were Here niet. Ik voeg die morgen nog toe!
@Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield die youtubelinks waren ook zo in de vorige threads met de eerste ronde, toen klaagde je dat niet alle links embedded waren (wat niet kan, er staat een max op). Ik zou van werk veranderen, mijn gsm van 5 jaar oud laadt die zonder problemen.![]()
Ik heb nagedacht over New Coat of Paint... Maar geen noms meer.Negen pagina's en tenzij ik ik hem over het hoofd zag, geen MJ uit Off the Wall?
Off The Wall stond ook op m'n shortlist maar die heeft het helaas ook niet gehaald.Negen pagina's en tenzij ik ik hem over het hoofd zag, geen MJ uit Off the Wall?

Het is een vrij uitgebreide lijst met allerlei genres op dus is het ook wel logisch dat het niet allemaal je ding gaat zijn. Ik heb bijvoorbeeld Linda Ronstadt ook vermeld, iemand die toch wel belangrijk is voor country maar dat is een genre waar ik zelf amper naar luister (geldt in mindere mate ook voor Emmylou Harris).Buiten Aretha Franklins album Young, Gifted and Black (Bernard ‘Pretty’ Purdie on drums!) ken ik eigenlijk weinig muziek van deze dames. De namen quasi allemaal maar buiten soms een hitje zijn ze mij onbekend, en hetgeen ik van hen ken geeft me geen reden om hun discografie uit te pluizen.
Jimi is ontgoocheld en herinnert je aan het album Band of Gypsys.Ik denk aan 4 kerels die zich ooit voor een videoclip als vrouw hebben verkleed en wel wat schoon liekes hebben gemaakt
Jimi is er uit gekegeld door een bende hipsters, een ezel stoot zich geen 2 keer aan dezelfde steenJimi is ontgoocheld en herinnert je aan het album Band of Gypsys.

Als het OK is, wissel ik dan mijn nominatie van Sultans of Swing in voor The Chakachas, zodat Dwight Sultans of Swing kan nomineren?Is Sultans of Swing al genomineerd ?
Ik weet het, is zo mainstream als het kan maar blijft gewoonweg een bijzonder goed nummer.
Bij deze dus mijn enige nominatie