J.Brown
Active member
Allemaal goed en wel. Tot er iemand met Dimitri Vegas & Like Mike afkomt.Heb het zelden zo mooi verwoord geweten als op 9L:
"No style is truer than another, it's all music."
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Allemaal goed en wel. Tot er iemand met Dimitri Vegas & Like Mike afkomt.Heb het zelden zo mooi verwoord geweten als op 9L:
"No style is truer than another, it's all music."

Wie is dat weer die hier altijd zit te klagen over te lange nummers?
Speciaal voor die persoon, 1 killer riff die gedurende 10 minuten herhaald wordt
Ja, en zorg dat het Dogs is aub dankuuuVoor mij ging het vooral tussen dit of een nummer van Pink Floyd - Animals. Als iemand anders nog wat Pink Floyd wilt nomineren plz?
Klopt! Ik voel mij als vrouw zelf vaak een buitenbeentje omdat - naar wat ik online lees dan toch - "veel" andere vrouwen liever female vocals lijken te horen, maar ik ben altijd compleet anders geweest op dat gebied. Al beluister ik sinds de laatste jaren wel enkele bands met vrouwelijke of deels vrouwelijke vocals.Weer veel te weinig vrouwen genomineerd.
) / Memories Echoes voor @Sir.KillalotJa, en zorg dat het Dogs is aub dankuuu
Stemmen ronselen is verboden en doen we bijgevolg niet. Maar nominaties ronselen? Da's pas klasse!
Geniaal, nu weet ik waar de eerste seconde van Gabriel Rios' liedje vandaan komt! (op 0:44 hierboven)First timers: het verandert nog na een minuutje disco
What's going on? ---> There's a Riot Going On!Marvin Gaye - What's going on
Aka het beste nummer aller tijden
Ik ben jullie tegemoetgekomen met een nummer van 9 minuten, ik verwacht nu van jullie mooie hapklare brokjes van 3 minuten!Echoes voor @Sir.Killalot
Waar zitten Ramones hier eigenlijkIk ben jullie tegemoetgekomen met een nummer van 9 minuten, ik verwacht nu van jullie mooie hapklare brokjes van 3 minuten!
Te veel keuze in de 70's!Waar zitten Ramones hier eigenlijk
Ah ik dacht ditVoor mijn eerste en enigste nominatie ga ik voor (de bekendste song van?) Tim Maia:
Misschien zien we Bonzo Goes to Bitburg wel in de 80s Batoru RowaiaruWaar zitten Ramones hier eigenlijk