Crock
Member
Vanaf morgen (donderdag) na 12 uur 's middagsWanneer mogen we een 2e nummer selecteren?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vanaf morgen (donderdag) na 12 uur 's middagsWanneer mogen we een 2e nummer selecteren?![]()
Serieus: ik ben daar toch wel blij om (dat was nog niet duidelijkDa's hier precies de alternatieve top uit de seventies...
). Nee, maar moest dit hier zijn zoals de zoveelste eindejaarslijst, ik deed niet mee denk ik.Deadline voor 1e nummer is morgen 12u. Daarna mag een tweede. Als we aan 64 nummers zitten is het vol.Wanneer mogen we een 2e nummer selecteren?![]()

Zoals de subtitel van dit forum zegt: '...En elke stijl heeft hier zijn plek....'
Weer een verrassing dat nog iemand dit kent!
Hups, nominatie één.
Ik hoop dat mensen wel de moeite doen om het nummer via een streamingdienst luisteren en niet enkel naar youtuberips.

“When I was born, the midwife scream and shout. I had fire and brimstone coming out of my mouth.”
Hups, nominatie één.
Ik hoop dat mensen wel de moeite doen om het nummer via een streamingdienst luisteren en niet enkel naar youtuberips.
Dankuuuu! Kan ik Kraftwerk al schrappen van mijn lijstje
De Duitse versie was ook wel fun geweestHad idd gekund.Eén van mijn ooit grijsgedraaide seventies albums! Al had ik nu zelf wel eerder een ander nummer gekozen zoals Astronomy of Career Of Evil.
Is al genomineerd!