Basketbal

Wtf haha dit kan toch niet, heb wel te doen met die spaanse Spanje verdient dit echt niet maar soit we zijn europees kampioen.

Wat een match.
België de laatste 2 matchen toch wat ondermaats. Maar wel 2x toch binnen gesleept op karakter.

Lmao, wat een blunder van Spanje.

Maar kunnen ze Vandegoor afvoeren, wat een debiel is dat. Heel de tijd enorm negatief doen als ze achter staan maar als ze winnen lyrisch als iets doen. Was tegen Italië juist hetzelfde. En hij kent er niet veel van op de koop toe.

Lmao, wat een blunder van Spanje.

Maar kunnen ze Vandegoor afvoeren, wat een debiel is dat. Heel de tijd enorm negatief doen als ze achter staan maar als ze winnen lyrisch als iets doen. Was tegen Italië juist hetzelfde. En hij kent er niet veel van op de koop toe.
Denk dat Vandegoor het jaaroverzicht maakt ofzo.

Ze kwamen er niet aan te pas maar winnen wel? :unsure:
Begin q3 waren ze oppermachtig bv maar we missen gewoon volk in de breedte
1 kwart de 3 andere gewoon ondergaan, en je mag niet negatief zijn als het slecht gaat ik supporter ook voor de cats maar met alle respect Spanje verdiende meer.

Ik vraag mij eigenlijk af mocht België ooit het WK/EK voetbal winnen door een mindere finale te spelen, of mensen dan ook zo negatief zouden zijn... Gewoon blij zijn dat we kampioen zijn! :love2:

Terug
Bovenaan