Basketbal

Mogen trouwens hun reglement eens bekijken. Dat er straks bij België geen vervanger mag opgeroepen worden slaat toch op niks. Wedstrijd is al beslist alvorens hij moet beginnen. Zou wel leuke beelden opleveren als er nog een blessure zou voorvallen. (of wordt er niet verder gespeeld bij een 2 vs 3?)

Ik heb eigenlijk niks met basketbal maar dat 3X3 is toch wel nice om te volgen ! Benieuwd naar de Cats tegen China

Deze middag de wedstrijd van de Belgische dames meegepikt tegen Brazilië. Wat een erbarmelijk niveau. Vrije worpen die niks raken, simpele lay-ups die volledig misgaan., ... werkelijk dramatisch om zien. Commentator acteerde trouwens op hetzelfde niveau.
Als ik dan hoor dat er spelers uit 3e klasse uit Spanje enzo meedoen, tjah. Niveau is wel enorm triestig. Ik vind het wel nog leuk om te volgen maar ik kan de sport toch niet heel serieus nemen, vind het niet echt media waardig.

Wat zou ik graag een KD en co willen zien deelnemen aan dit tornooi 🤤.

Als ik dan hoor dat er spelers uit 3e klasse uit Spanje enzo meedoen, tjah. Niveau is wel enorm triestig. Ik vind het wel nog leuk om te volgen maar ik kan de sport toch niet heel serieus nemen, vind niet echt media waardig.

Wat zou ik graag een KD en co willen zien deelnemen aan dit tornooi 🤤.
Lijkt me een enorm gevaarlijke sport voor blessures op te lopen, denk dat in die hun contracten wel zoiets opgenomen is dat ze dat niet mogen (als ze het al willen lol), net zoals veldvoetballers die redelijk hoog spelen vaak ook niet mogen zaalvoetballen.

mission impossible
Ze doen hun best en vechten goed terug tegen een (op papier veel) betere tegenstander. Maar ze hebben geen reservespeelster meer (Hallo spelregels?).

Dan heb je toch een half mirakel nodig om dit winnend af te sluiten.

Ze doen hun best en vechten goed terug tegen een betere tegenstander. Maar ze hebben geen reservespeelster meer (Hallo spelregels?).
Dan heb je toch een half mirakel nodig om dit winnend af te sluiten.
snap t ook niet dat ze zo met 3 moeten spelen. Is toch een enorm nadeel.

Dat er geen reserve meer mag nadat iemand zich geblesseerd heeft is een ronduit belachelijke regel.... Echt een gamebreaker.

Staat dit zo in het reglement of hebben ze zich maar voorbereid om met 4 het tornooi te spelen ? Kan het me wel inbeelden want de ploeg is snel bij elkaar gezocht omdat er geen Belgische vrouwenploeg in de 3x3 was.

Weer belabberde arbitrage. Op een cruciale fase toen België 3 punten los stond geen moving screen gefloten. Tegen dit Servië verliezen is wel echt geen schande, maar er zat wel wat meer in.

Cruciale fase zal wel meevallen want er was nog meer dan 4 minuten te spelen. Kunnen beter eerst naar zichzelf kijken aangezien ze maar een 3tal punten meer gescoord hebben in de laatste 4 minuten.

Die must see tv bijnaam is ook een beetje bij de haren getrokken. En Celis heeft toch veel geluk dat hij zelf een team mag samenstellen want die kan er mi niet veel van.

Cruciale fase zal wel meevallen want er was nog meer dan 4 minuten te spelen. Kunnen beter eerst naar zichzelf kijken aangezien ze maar een 3tal punten meer gescoord hebben in de laatste 4 minuten.

Die must see tv bijnaam is ook een beetje bij de haren getrokken. En Celis heeft toch veel geluk dat hij zelf een team mag samenstellen want die kan er mi niet veel van.
Lijkt me ook een enorme kwal, ma goed, kan dus ook een toffe peer zijn, ik ken de beste man niet

Gaat veel poen rond in de gokkantoren precies. Arbitrage ??
Btw, die 4e fransman zit half op de plein, dat da dan weer toegelaten is.

Wat een wedstrijd wel :D

Laatst bewerkt:
Genaaid door de ref weeral. Maar ook door hunzelf. Zo slecht uitgespeeld. Maar dat de ref 2x loepzuivere fout niet fluiten die voor (winnende) vrijworpen zouden zorgen...

Zelf vergeten afmaken en vooral verkeerde beslissingen genomen bij balbezit. Het was alsof ze geen brons wouden winnen :(

Shit zeg moest die Vervoort bij mij spelen dan zou die geen afstandschot meer durven schieten. Over heel de dag heeft hij er wss 20 geschoten en geen enkele gescoord. En vooral buiten moet je geen afstandsschoten proberen met de wind.

Vroeger nog 3 on 3 gespeeld en als er zo 1 in onze ploeg zat dan had hij het rap geweten.

Dacht eventjes de vedette te zijn, maar voor een interview achteraf is hij dan natuurlijk nergens te zien. Ergerlijk ventje. De grote schuld van hun 2 verliezen ligt bij voor een groot deel bij hem.

Fransen zaten helemaal kapot. Pak ze dan toch gewoon op snelheid met een drive. Daar moet je toch niet slim voor zijn om dat te bedenken.

Laatst bewerkt:
Nick Celis moet de eer eens aan zichzelf geven, toch zeer matig, hoe die bij de eerste wedstrijden simpele lay-outs zat te missen en echt geen shot heeft.

Terug
Bovenaan