Bandentopic

als de velgen nog bruikbaar zijn, kunt ge ze proberen verkopen. ik heb ook al banden met velgen gezien op het containerpark.
Als ge ze kwijt geraakt.
Mensen die occasievelgen kopen willen allemaal een mooie set maar enkel als ze ze kunnen kopen voor een appel en een ei.
Mijn OZ's geraak ik ook niet kwijt, veel geïnteresseerden maar als ik 1250€ vraag en ze bieden maar 500€....tja.

als de velgen nog bruikbaar zijn, kunt ge ze proberen verkopen. ik heb ook al banden met velgen gezien op het containerpark.

Als ge ze kwijt geraakt.
Mensen die occasievelgen kopen willen allemaal een mooie set maar enkel als ze ze kunnen kopen voor een appel en een ei.
Mijn OZ's geraak ik ook niet kwijt, veel geïnteresseerden maar als ik 1250€ vraag en ze bieden maar 500€....tja.

Tis dat
Heb ze destijds te koop gezet. 4 winterbanden die nog minstens 1 winter meekonden + 4 Borbet velgen. 250€
Uiteindelijk de moeite nog niemeer om op te reageren.

Velg kan nog naar de oudijzerman en band is gratis int containerpark

Tis dat
Heb ze destijds te koop gezet. 4 winterbanden die nog minstens 1 winter meekonden + 4 Borbet velgen. 250€
Uiteindelijk de moeite nog niemeer om op te reageren.

Velg kan nog naar de oudijzerman en band is gratis int containerpark
Lijkt mij gewoon normaal dat er weinig vraag is.
Hoeveel mensen die particulier rijden kiezen ervoor om een aparte set zomer en winterbanden te hebben?

Ik ken er weinig om eerlijk te zijn. En de mensen die het wel overwegen, overwegen het als een extraatje dat niet strikt noodzakelijk is. Dat ze meenemen bij een zeer goede deal.
De meesten die ik ken die het wel hebben, die hebben dat op hun lease bedrijfswagen.

250€ blijft nog altijd een significante som geld. 50- 100€ wordt al eerder gezien als meh geld. Wat zich dan ook daarin reflecteert. Ongeacht van het feit dat 250€ een schappelijke prijs zou zijn.

Gisteren de banden laten wisselen.
Deze banden waren wel versleten zeker?
Grip in de sneeuw van december en januari was ook niet meer dat.

Voorlopig wel tevreden van de continental all season contact 2. Is comfortabeler om stoepranden op te rijden en ook stiller. Over de prestaties kan ik nog niks zeggen.

Gisteren de banden laten wisselen.
Deze banden waren wel versleten zeker?
Grip in de sneeuw van december en januari was ook niet meer dat.

Voorlopig wel tevreden van de continental all season contact 2. Is comfortabeler om stoepranden op te rijden en ook stiller. Over de prestaties kan ik nog niks zeggen.
Hoe oud waren die? Toch serieus wat haarscheuren zo te zien. Nieuwe gaan idd geen kwaad kunnen. :p

Dat de band in elk seizoen goed presteerd

Geluid ofzo is minder belangrijk ik rij toch niet met een cabrio

Terug
Bovenaan