Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik.Zijn er hier nog mensen die privé winterbanden aanschaffen? Zo ja, hoe gaan jullie te werk? Stockage en werk laten uitvoeren door een bandencentrale? Hebben jullie 2 paar velgen die gelinkt zijn aan de zomer- & winterband zodat dit niet opnieuw gekalibreerd dient te worden?
Waar op te letten bij aanschaf?
Alle tips welkom.
Ik heb hier een tweede set velgen met winterbanden thuis liggen (niet privé, maar dat doet er niet toe gok ik).Zijn er hier nog mensen die privé winterbanden aanschaffen? Zo ja, hoe gaan jullie te werk? Stockage en werk laten uitvoeren door een bandencentrale? Hebben jullie 2 paar velgen die gelinkt zijn aan de zomer- & winterband zodat dit niet opnieuw gekalibreerd dient te worden?
Alle tips welkom.
Heb 2 sets velgen. 1 met winterbanden (standaard velgen) en 1 met zomerbanden. Liggen gestockeerd bij mijne garagist (sinds iemand mijn krik uit mijn gang thuis heeft gepikt kan ik het niet meer zelf doen).Zijn er hier nog mensen die privé winterbanden aanschaffen? Zo ja, hoe gaan jullie te werk? Stockage en werk laten uitvoeren door een bandencentrale? Hebben jullie 2 paar velgen die gelinkt zijn aan de zomer- & winterband zodat dit niet opnieuw gekalibreerd dient te worden?
Alle tips welkom.
Winterset (velg en band) en zomerset (velg en band) voor de X5M. Heb altijd zelf deze gestockeerd bij mij thuis en vervangen, echter is dat niet meer te doen. Opkrieken en vervangen enz, lukt me niet meer. Dus nu de banden naar de Donckers in Wijnegem gebracht en zij stockeren deze voor mij en geven me seintje wanneer ik ze moet vervangen.Zijn er hier nog mensen die privé winterbanden aanschaffen? Zo ja, hoe gaan jullie te werk? Stockage en werk laten uitvoeren door een bandencentrale? Hebben jullie 2 paar velgen die gelinkt zijn aan de zomer- & winterband zodat dit niet opnieuw gekalibreerd dient te worden?
Alle tips welkom.
Heb deze nog gehad, waren eigenlijk wel goeie banden die niet te extreem duur waren. In regen en nat ook nog cavaIemand ervaring met michelin sport cup 2 als zomerband? Heb nu sportcontinental ssr als zomerband,vind deze maar matig. Van de contintal wintercontact ben ik wel content.
Persoonlijk veel meer fan van de Vredestein Quattrac. Fijnere band met meer weggevoel. Zeer slijtvast ook. En meer grip in normale omstandigheden.De voorste af-fabriek geleverde Michelin Primacy 3 banden hebben na bijna 70k km toch wel hun beste tijd gehad. Was van plan om Primacy 4 te laten leggen maar misschien is het al interessanter om direct voor crossclimate+ te gaan aangezien ik toch geen winterbanden meer steek op de huidige wagen. Iemand ervaring met beide?
Thanks aan al de antwoorden. ‘Probleem’ is hier dat er bij aankoop 2de hands wagen er 4seizoens banden op lagen. Vind het wat te zot om deze weg te doe en zowel zomer- als winterbanden te kopen.. ik veronderstel dat ik dan best een extra set winterbanden aanschaf ipv zomer? Puur qua veiligheid voor als het sneeuwt vb?Ik.
Stockage en plaatsen door de bandencentrale.
2 sets velgen. De originele set liggen winterbanden op en aftermarket velgen met zomerbanden
Waar op letten? Snelheidsindex van de winterband niet te laag nemen en probeer binnen de tolerantie te blijven als je een andere maat zou nemen zodat je ermee naar de keuring kan gaan.
Ik heb me iets na de aankoop van m'n auto een set winterbanden op velg (700€) gaan halen bij de lokale bandencentrale. Die hebben zij dan geplaatst en uitgelijnd.Zijn er hier nog mensen die privé winterbanden aanschaffen? Zo ja, hoe gaan jullie te werk? Stockage en werk laten uitvoeren door een bandencentrale? Hebben jullie 2 paar velgen die gelinkt zijn aan de zomer- & winterband zodat dit niet opnieuw gekalibreerd dient te worden?
Alle tips welkom.
P. Turbo SHoeveel bar/druk zetten jullie eigenlijk op je banden? Ik weet dat dit afhankelijk is van auto en type maar toch.
Vorige week een melding op het dashboard dat de druk te laag was. Die varieerde tussen 2,2 en 2,5 (linksvoor). Rechtsvoor ook, maar daar gaf die geen foutmelding voor.
Vereiste druk schommelde ook tussen 2,7 en 2,9 voor tot 3 bar achter.
Volgens men pa was 2,5bar genoeg, ik heb er nu 2,7 opgezet, melding is weg maar het lijkt precies wat gokken
Persoon van de bandencentrale vond 2,9-3,0 ook al wel best veel ook al stond dit in de deur