Green Mamba
Well-known member
Soms en andere keren loop je gewoon in mekaars weg.Ben je niet OP dan in de meeste gevechten?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Soms en andere keren loop je gewoon in mekaars weg.Ben je niet OP dan in de meeste gevechten?
Ondertussen een stuk verder in het spel, en het is een zéér goed spel. Het genre doet me nog altijd niet veel, en ik heb de tijd niet voor echt lange speelsessies, maar het verhaal zit wel goed in elkaar waardoor je vrij makkelijk kan afsluiten en een paar dagen later terug inpikken.Hier kriebelt het ook wel. Enkele decennia geleden (ja ben al zo oud) wel AD&D gespeeld, maar heb verder weinig met RPG. Enige die naam waard die ik al uitgespeeld heb is Horizon Zero Dawn. Maar heb ook nog een hoop Orange belwaarde die ik blijkbaar alleen nog op PSN Store kwijt kan, en dan toch misschien ook maar BG3 kopen al is het maar uit chauvinisme.
Fysieke versie? Waar?Fysieke editie toch maar besteld voor december.
Geruchten zijn dat niet de complete game erin gaat zitten (eerder act 1 en de rest te downloaden), omdat een download nodig is. Hoop dat dat enkel de bijkomende taal is dat een download is.
Fysieke versie? Waar?
Fysieke versie? Waar?
Zoals Yones zegt. Zelf bij Playasia besteld. Zal dan ergens begin januari toekomen.Playasia of Nedgame

Zwak!Mannekes lief, ik denk dat ik anderhalf uur aan savescumming heb gedaan

.50?Je wil niet weten hoeveel quicksaves ik staan heb.
Ik vind dat rap, ja70u rap?
ben hier 30u en halverwege act 2.
passeer nu al vaak dezelfde omgevingen en doe redelijk wat exploring, maar ik kan er niet aan denken om 70u in act 1 te zitten scanlinen. wil je ook elke bug en glitch tegenkomen?