diknmuis
Member
Iemand al geprobeerd op de Steam Deck? Kijk hier al jaren naar uit en dan ben ik net nu de komende weken niet thuis![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand al geprobeerd op de Steam Deck? Kijk hier al jaren naar uit en dan ben ik net nu de komende weken niet thuis![]()
.geen plaatsGeïnstalleerd op een SSD?
zal eens vulkan proberen. maar FPS-wise is het wel ok. ik denk dat ik vooral last heb van het auto-savenProbeer vulkan te gebruiken of direct x. Bij sommigen draait het beter op vulkan, andere op direct x. Maar sommige mensen krijgen microstutter. Al spraken die mensen wel dat dit ongeveer op hetzelfde moment was als de autosave.
Sommigen hebben dan ook de autosave afgezet.
Momenteel draait mijn PC deze game vlot op 59-60fps. En ik heb maar een vega 64 en 1700x van amd. Al is het wel op 1440p.
Je kan saven tijdens de cutscene als je niets wil missenWel nog een minpunt waar ik precies niks over lees, maar zelfs in een singleplayer campaign kan je niet pauzeren.
Start er een cutscene en staat de pizzakoerier aan de deur dan kan die wachten tot de cutscene gedaan is...

Wat ik altijd doe is wachten in een dialoog keuzeWel nog een minpunt waar ik precies niks over lees, maar zelfs in een singleplayer campaign kan je niet pauzeren.
Start er een cutscene en staat de pizzakoerier aan de deur dan kan die wachten tot de cutscene gedaan is...

. Heb dus al een stuk gespeeld met mijn custom warlock, maar nu toch nog eens echt herstart (meestal raak ik niet eens uit de character creator) met een custom drow bard. Deze keer Commander Zhalk gedood, duurt wel even

Ik ga mijn D&D character maken van zoveel jaar geleden. Je kan altijd wat D&D zaken opzoeken (van hoe je wil spelen en wat dan goed is) en dat dan overbrengen naar de game. Maar ik zou starten vanuit de class (ondanks dat race bovenaan staat) en dan van daaruit verdergaan.Iemand tips voor de char creator?![]()
Remove clothes niet aanzetten als er nog volk thuis isIemand tips voor de char creator?![]()