Al die keuzes, gewoon al bij character creation 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Met Divinity eigenlijk. Zou niet zometeen op iets anders kunnen komen.Is dit gewoon The Witcher in ander jasje of met wat kan je deze game beste vergelijken?
Nooit de oude games gespeeld van hun.
Juist, inderdaad. Die was ik vergeten.Maar wel met Dragon Age.
Je moet niks van D&D kennen om dit te kunnen spelen, zo complex is het allemaal niet als je andere RPG's gewoon bent en zeker niet als je Divinity gespeeld hebt. Ik speel dit soort games de eerste keer sowieso liever alleen op mijn eigen tempo, eigen keuzes en dan ben je ook veel meer immersed dan wanneer je op discord met 3 man zit te zeveren.Ik heb wel eens goesting in dit soort game maar ik vind het moeilijk in te schatten of ik 'nerd' genoeg ben voor dit complexe genre. Ik heb Divinity 2 met vrienden gespeeld maar in co-op werden dialogen veel geskipt en waren de gevechten supertraag omdat iedereen om beurt zijn move moet doen. En deze is nog meer een afgeleide van de boardgame neem ik aan.

Ik heb ook Baldur's Gate 2 gespeeld zonder iets van D&D te kennen. Dat is gewoon wanneer je bijvoorbeeld schade doet aan een vijand, hij die rules gaat gebruiken in de berekeningen op de achtergrond.Je moet niks van D&D kennen om dit te kunnen spelen, zo complex is het allemaal niet als je andere RPG's gewoon bent en zeker niet als je Divinity gespeeld hebt. Ik speel dit soort games de eerste keer sowieso liever alleen op mijn eigen tempo, eigen keuzes en dan ben je ook veel meer immersed dan wanneer je op discord met 3 man zit te zeveren.![]()
Als je Larian zelf mag geloven, is deze beter. Ze zeggen zelf dat ze geleerd hebben van Divinity Original Sin 2 en de dingen die zwakker waren, verbeterd.Kwestie van op budget te kopen, is deze beter dan de laatste Divinity? De laatste Divinity heb ik nog niet gespeeld maar als BG3 beter is zou ik liever ineens deze kopen
Geïnstalleerd op een SSD?kan aan mijn pc liggen, maar ik heb op dit moment toch maar een vrij laggy ervaring.
conversaties die traag (of niet) laden, saves die erg lang duren en ondertussen kan je niks doen, character models die in kruis-stand staan, etc etc.
de rest verloopt wel vlot, door de wereld lopen en combat enzo geen enkel probleem. het is gewoon als er geswitcht moet worden van exploren naar combat of conversatie of cut-scene, en dergelijke dingen dat het lastig doet
Probeer vulkan te gebruiken of direct x. Bij sommigen draait het beter op vulkan, andere op direct x. Maar sommige mensen krijgen microstutter. Al spraken die mensen wel dat dit ongeveer op hetzelfde moment was als de autosave.kan aan mijn pc liggen, maar ik heb op dit moment toch maar een vrij laggy ervaring.
conversaties die traag (of niet) laden, saves die erg lang duren en ondertussen kan je niks doen, character models die in kruis-stand staan, etc etc.
de rest verloopt wel vlot, door de wereld lopen en combat enzo geen enkel probleem. het is gewoon als er geswitcht moet worden van exploren naar combat of conversatie of cut-scene, en dergelijke dingen dat het lastig doet
Het zou nogal vreemd zijn moest Larian iets anders bewerenAls je Larian zelf mag geloven, is deze beter. Ze zeggen zelf dat ze geleerd hebben van Divinity Original Sin 2 en de dingen die zwakker waren, verbeterd.
Ik heb nog niet lang genoeg gespeeld om hierover een oordeel te vellen.
.
... zou ik toch niet beter voor een shield gegaan zijn... of misschien toch beter dwarf of githyanki voor medium armour. Ach ja, we zien wel ;p.De asus rog ally ingeplugd en aangesloten op de tv waar je ook uw switch op zet ? Al denk ik wel dat de volgende generatie pas het optimale instappunt is.Ziet er fenomenaal uit.
Hier enkel een Switch en een verouderde game-pc, dus de deze komt op de wishlist om "ooit" te spelen, maar geniet er maar van allemaal!
Nu goed, nog een resem andere games in m'n backlog nog uitspelen op Switch, maar toch, stiekem jaloers... al vrees ik dat Baldur's Gate 3 toch een enorme tijdslurper moet zijn.
Samen met Hogwarts Legacy, RE4 remake, Elden Ring en Starfield (en misschien Spiderman) toch meer en meer kriebels om ofwel een betere PC ofwel een extra console aan te schaffen, maar dan zou ik niet eens weten welke want bepaalde exclusives sluiten elkaar onvermijdelijk uit.
Hah, hier ook een Gnome Rock Bard!Ik heb een gnome rock (die met dubbele geschiedenis save) bard genomen.
Eeuwige twijfelaar 2 hier... zou ik toch niet beter voor een shield gegaan zijn... of misschien toch beter dwarf of githyanki voor medium armour. Ach ja, we zien wel ;p.
De asus rog ally ingeplugd en aangesloten op de tv waar je ook uw switch op zet ? Al denk ik wel dat de volgende generatie pas het optimale instappunt is.
Is goedkoper dan een xbox en een playstation kopen ;p.