Baldur's Gate 3

RPG PC PS5 XBOX Baldur's Gate 3

Ik ben aan een 2e playthrough begonnen omdat ik in de eerste teveel foute keuzes had gemaakt (veel gevechten ontweken, waardoor mijn level niet hoog genoeg was voor de bossfight waarin ik zat). De 2e keer is het allemaal wel veel makkelijker. Zeker qua spells etc helpt het veel als je weet welke goed zijn en welke minder.
 
Ik heb ondertussen in de eerste confrontatie met Balthazar hem kunnen verslaan door wat tactisch gevecht.
Enerzijds, feels good om iemand die overpowered is te kunnen verslaan.
Anderzijds, ik heb het gevoel dat ik nu echt een compleet andere verhaallijn ga krijgen :D
 
Had interview gelezen eind maart versturen ze.
Ik kreeg hier net een GLS bericht van een verzending, maar niet heel specifiek wat het was. Het enige waar ik aan dacht dat het kon zijn was dit omdat het inderdaad zo wat in deze periode beloofd was. Nog even afwachten en zien dan.
 
Nog iemand iets ontvangen ivm de fysieke levering van de game?

Ik kreeg hier net een GLS bericht van een verzending, maar niet heel specifiek wat het was. Het enige waar ik aan dacht dat het kon zijn was dit omdat het inderdaad zo wat in deze periode beloofd was. Nog even afwachten en zien dan.
Zover ik gelezen heb, zou de wave 1 voor Xbox origineel gepland zijn voor 25 maart, maar is 1 week uitgesteld doordat ze 4 discs nodig hebben.
Goed mogelijk dus dat wave 1 van PS nu voor versturen klaar staat.
 
Ik kreeg hier net een GLS bericht van een verzending, maar niet heel specifiek wat het was. Het enige waar ik aan dacht dat het kon zijn was dit omdat het inderdaad zo wat in deze periode beloofd was. Nog even afwachten en zien dan.
Ja same hier, ook de GLS mail en ook PC versie
't Zal wel dat zijn
 
Ik kreeg hier net een GLS bericht van een verzending, maar niet heel specifiek wat het was. Het enige waar ik aan dacht dat het kon zijn was dit omdat het inderdaad zo wat in deze periode beloofd was. Nog even afwachten en zien dan.
In krijg er zo ook meerdere per dag ;) ( fingers crossed dat het echt is, hier nog niets ontvangen)
 
Over wat gaat dit? Zijn jullie als fans nog altijd op dit spel op CD aan het wachten, 6 maand na release? Waarom?
 
Over wat gaat dit? Zijn jullie als fans nog altijd op dit spel op CD aan het wachten, 6 maand na release? Waarom?
Ik heb hier nooit een geheim gemaakt van het feit dat ik geen fan ben van het hele "all digital" en streaming gebeuren.
Net als met series en films gaat er voor mij niets boven complete on disc. Tomb raider remastered en Hellblade 2 zijn ook titels die ik wil spelen, maar waar ik op de disc editon zal wachten. Marvel films koop ik ipv Disney+ te streamen,...
Zo speel je wat je wil, wanneer je wil. Iedere week zijn er wel berichten van content die niet meer beschikbaar is... Vooral bij streaming, maar ook content die je dacht gekocht te hebben.
Als consument is de beste methode om gehoord te worden het geld dat je wel of niet uitgeeft. Het zal wel een niche worden, maar hopelijk een niche die blijft bestaan zolang genoeg mensen het supporten.
Plus in dit geval zit er ook de soundtrack bij.
 
Ik volg de redenering van Bradhadair. Ik verzamel ook fysieke games. Om die reden heb ik de Japanse versie geïmporteerd via Play-Asia (52 euro all-in). Perfect speelbaar in het Engels.

Enige opmerkingen hierbij: online coop gaat niet met Europese versies en er is heel beperkte censuur, maar dat vind ik niet erg.
 
Ik koop ook liever op disc, vooral om 2dehands te kunnen doorverkopen in de lokale winkel hier (en uit principe) maar chapeau voor het geduld:) Enerzijds sla je wel alle beginnerbugs over maar anderzijds mis je toch de online hype terwijl je het zelf speelt, wat ik stiekem toch ook altijd fijn vind.
 
Laatst bewerkt:
En ik ben nog altijd bezig met de day 1 digital PS5 versie!
Speel bijlange niet alle dagen maar er kruipt toch veel tijd in deze game.
 
En ik ben nog altijd bezig met de day 1 digital PS5 versie!
Speel bijlange niet alle dagen maar er kruipt toch veel tijd in deze game.
Same, rond release gekocht en nog steeds bezig :unsure:
Ik zit aan ongeveer 200u en ben sowieso in de laatste fase, maar ik heb overal serieus m'n tijd voor genomen.
Ook enkele langere pauzes gehad (vooral toen Phantom Liberty uitkwam).
 
Same, rond release gekocht en nog steeds bezig :unsure:
Ik zit aan ongeveer 200u en ben sowieso in de laatste fase, maar ik heb overal serieus m'n tijd voor genomen.
Ook enkele langere pauzes gehad (vooral toen Phantom Liberty uitkwam).
Ik zit toch ook al +200u en al een stuk in Act3.
Speel wel enkel in de namiddag als ik thuis ben na de vroege en soms in't weekend.
 
Terug
Bovenaan