Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeker omdat er niet eens een season pass ofzo bij zit. Je betaalt 20 euro extra om op release day te mogen spelenDeftige reviews precies. Nu nog een paar dagen wachten op de gamepass versie.
Premium editie met 5 dagen early access is wel kut
ergerlijke trend.Early release is ook maar een marketingterm natuurlijk. 13 februari is gewoon de officieuze release day en de mensen die geen 20 euro extra willen betalen moeten 5 dagen wachten.Ik zou sowieso weinig waarde hechten aan een review die start met : it is broken.
Zeker als het dan ook nog eens een review is van een early release. Zonder de day zero patches... en een klein amendement op basis van wat die las in de patch dat er niet aanwezig was valideert die review helemaal niet.
Dat vind ik niet. Early access is gewoon betalen om beta tester te zijn. Zowel voor dit spel als alle andere.Early release is ook maar een marketingterm natuurlijk. 13 februari is gewoon de officieuze release day en de mensen die geen 20 euro extra willen betalen moeten 5 dagen wachten.
Early release is ook maar een marketingterm natuurlijk. 13 februari is gewoon de officieuze release day en de mensen die geen 20 euro extra willen betalen moeten 5 dagen wachten.
Er zijn ook uitzonderingen slay thé Spire Hades, maar zoals je aangeeft profiteren veel devs door er gewoon early Acces op te plaatsen jammer genoeg.Dat vind ik niet. Early access is gewoon betalen om beta tester te zijn. Zowel voor dit spel als alle andere.
Als je naar de game releases van de afgelopen 10j kijkt, hebben 1/3e tot de helft een day one patch gekregen. Als er early access was, soms zelfs meerdere patches tijdens early acces + day one.
Zie bijvoorbeeld dit artikel van 10j geleden: https://kotaku.com/more-than-a-third-of-2014-s-big-budget-games-got-day-on-1686398805
Het is niet gewoon wachten, early access is in veel gevallen gewoon een laatste beta-test + in geval van live service game ook nog een test van de servers. En mensen betalen daar blijkbaar graag voor...
. (nu opengesteld in onze contreien op Gamepass)