Mike Pence
Member
Ik zag op Benefits @ Work dat er 2500 tickets beschikbaar zijn met 25% korting.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is jammer genoeg de algemene trend van wagens en dan vooral de elektrische wagens. Ik vraag me echt af waarom die er vaak zo lomp of overdreven futuristisch moeten uitzien. Ik hoop dat dit in de toekomst nog zal veranderen.Ik verwacht jammer genoeg veel gedrochten van modellen op het autosalon, dat houdt me wat tegen van te gaan, tenzij ik nog gratis tickets kan scoren ergens.
Dat heeft daar toch niks mee te maken? De rentevoeten op het autosalon liggen vaak een stuk lager dan de rendementen op aandelen. Zelfs al kan je het geld cash neerleggen, ben je vaak nog beter af met een lening.90 procent van particulieren op het salon neemt ook een financiering
Wat een bijzonder slechte zaak dat dit normaal begint te worden, precies Amerikaanse toestanden waar iedereen zware leningen aangaat om met een dikke auto te rijden.
En dan nog volgende bewering : "Er zullen veel goeie koopjes zijn"
Ja geen wonder, eerst de prijs met 30% opdrijven en dan 10% korting krijgen zeker?
Ik ga nu woensdag gaan maar ga zeker niets kopen, lekker wat windowshoppen om dan later een jonge 2de hands te kopen, dat misschien.
![]()
Autosalon start en hoopt op meer succes dan afgelopen jaren: "Er zullen veel goeie koopjes zijn" | VRT NWS Nieuws
Vandaag gaat de 101e editie van het autosalon van start. 10 dagen lang kan je in Brussels Expo (nieuwe) auto's van 63 automerken ontdekken. De organisatie mikt op 300.000 bezoekers en hoopt er, na mindere jaren, opnieuw een succes van te maken. Op het autosalon kan je ook heel wat kortingen...www.vrt.be
Goed punt, ik had het zo nog niet bekeken. (in de USA zijn die leningen iets waar de verkopers ook een deel winst op nemen en liggen de rentevoeten een pak hoger)Dat heeft daar toch niks mee te maken? De rentevoeten op het autosalon liggen vaak een stuk lager dan de rendementen op aandelen. Zelfs al kan je het geld cash neerleggen, ben je vaak nog beter af met een lening.
Ik betwijfel dat een groot deel van die mensen een autolening aangaat om geld te kunnen beleggen. Het overgrote deel koopt volgens mij gewoon boven zijn/haar budget of zou zelfs beter een tweedehandswagen kopen.Dat heeft daar toch niks mee te maken? De rentevoeten op het autosalon liggen vaak een stuk lager dan de rendementen op aandelen. Zelfs al kan je het geld cash neerleggen, ben je vaak nog beter af met een lening.
In praktijk het grootste deel van de zelfstandigen he (via leasing of renting. Maar in essentie is dat hetzelfde). Maar zelfs al kan je het geld niet cash neerleggen, wil dat echt nog niet zeggen dat je de auto niet kan betalen. Mensen die nog niet zo lang werken bvb, kunnen mss perfect een autolening van 500€/maand afbetalen, maar geen auto van 20k€ kopen.Ik betwijfel dat een groot deel van die mensen een autolening aangaat om geld te kunnen beleggen. Het overgrote deel koopt volgens mij gewoon boven zijn/haar budget of zou zelfs beter een tweedehandswagen kopen.
Een tweedehandswagen kopen is financieel sowieso een betere zet natuurlijk, maar als je een nieuwe auto belangrijk vindt en je kan het je permitteren, dan begrijp ik dat je een nieuwe koopt. Maar ga a.u.b. geen lening aan als je geen nieuwe auto kan betalen... Ik hoor verhalen van mensen die moeite hebben om rond te komen, maar toch maar een nieuwe auto kopen op afbetaling "om onverwachte kosten te vermijden". Onverwachte kosten zal je waarschijnlijk niet hebben dan, maar wel grote verwachte kosten (de lening). Koop dan toch een tweedehandswagen met garantie.
Maar zelfstandigen vallen toch niet onder particulieren? Want het gaat om 90% van de particulieren die op afbetaling koopt. Er zullen uiteraard valide redenen zijn, maar ik ga er niet vanuit dat dat de meerderheid zal zijn.In praktijk het grootste deel van de zelfstandigen he (via leasing of renting. Maar in essentie is dat hetzelfde). Maar zelfs al kan je het geld niet cash neerleggen, wil dat echt nog niet zeggen dat je de auto niet kan betalen. Mensen die nog niet zo lang werken bvb, kunnen mss perfect een autolening van 500€/maand afbetalen, maar geen auto van 20k€ kopen.
Ik raad niemand aan om een auto boven zijn stand te kopen he (dat zal zeker ook veel gebeuren). Maar je kan gewoon die cijfers niet aan mekaar linken omdat er verschillende valide redenen zijn om een lening aan te gaan.
Een beetje gelijkaardig met zeggen dat je geen huis mag kopen als je het niet kan betalen natuurlijk...
Op het salon interesse tonen maakt niet uit, je zit daar enkel met die informanten.Ik lees daar in een of ander artikel over het salon dat je best interesse toont, en dan wacht tot de allerlaatste week (van januari neem ik aan) totdat ze u terug contacteren met een nog beter voorstel. Beproefde tactiek? Ik ga volgende week eens langs, nekeer mijn ogen de kost geven...

Gisteren (maandag) was het inderdaad nocturne, vrijdag ook. Wij zouden aankomen rond 10:30u, maar hebben nog een half uur in de file gestaan om op parking C te geraken. Uiteindelijk dus rond 11u binnen geraakt, en om 16u weer naar huis gegaan.Ik ga morgen langs, ben benieuwd om die Chinese vloot eens van naderbij te kijken, to see what the hype is about. EVs hebben toch mijn voorkeur niet, maar kan wel de huidige trends eens in het echt bekijken.
Carosseriegewijs zijn er algemeen hier en daar wel wat gedrochten uitgekomen, ik hoop vooral mooie lijnen te zien, en inspirerende modellen.
Alé dat belooft van het aantal bezoekers. Was vandaag geen nocturne? En vrijdag ook?