soulreaper
Active member
Heeft iemand dat artikel van HLN waar ze verschillende garages van dezelfde merken met elkaar vergelijken , om te kijken of er prijsverschillen zijn? Redelijk nieuwsgierig, nu ik zelf naar een nieuwe auto op zoek ben.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Liever 100k geven aan een wagen waar je nog manueel de kofferklep moet opendoenIdd, zag toch ook direct lotus.
Ferrari toch nog een ander kaliber. Desalniettemin mooie wagen. Zou er zelf wel geen €100k aan spenderen.

Da's verleden tijd!Liever 100k geven aan een wagen waar je nog manueel de kofferklep moet opendoen![]()

Ferrari toch nog een ander kaliber. Desalniettemin mooie wagen. Zou er zelf wel geen €100k aan spenderen.
Gaan werken ehEn op wat voor ongoddelijke uren ben jij toch wakker man?![]()

Ach ja, gij hebt ocharme maar ne BoerenMestWagen zeker?Gaan werken eh
Geld verdienen om mijn bescheiden wagentje te kunnen betalen![]()

Linkje?Heeft iemand dat artikel van HLN waar ze verschillende garages van dezelfde merken met elkaar vergelijken , om te kijken of er prijsverschillen zijn? Redelijk nieuwsgierig, nu ik zelf naar een nieuwe auto op zoek ben.
Linkje?
Zie uw PM’s.Heeft iemand dat artikel van HLN waar ze verschillende garages van dezelfde merken met elkaar vergelijken , om te kijken of er prijsverschillen zijn? Redelijk nieuwsgierig, nu ik zelf naar een nieuwe auto op zoek ben.

Kan je ook in mijn DM sliden?Zie uw PM’s.![]()

14 inch velgen ofzo?De Audi Q7, Q8 en A8 zijn er nu in fiscaal vriendelijke plugin varianten die allen minder dan 50g uitstoten.
Waarschijnlijk toch met aandacht gekeken naar het succes van de X5 45e en zo proberen nog een graantje mee te pikken dit jaar.

Niets dat niet op te lossen valt met een wintervelgenset14 inch velgen ofzo?![]()

Zoals in het artikel staat eigenlijk een Citroën Ami die hier al verkocht wordt. Heb ik trouwens nog nooit zien rijden.Bron: Tweakers
Opel brengt elektrische tweezitter uit in Nederland voor minder dan 10.000 euro
Het bedrijf zegt dat deze elektrisch aangedreven kruising tussen een scooter en een auto minder dan 10.000 euro gaat kosten. Het betreft een stadsvoertuig voor twee personen.
Citroën AmiZoals in het artikel staat eigenlijk een Citroën Ami die hier al verkocht wordt. Heb ik trouwens nog nooit zien rijden.
2ndIk kende ze al, die Ami's. Is goed voor in een perscontainer te steken. Spastenkar.