Autonieuws

Ja, als je die grill niet ziet is het een pareltje. Kijk maar!

bmw-concept-xm-00001.jpg
Ik was aan het reageren op een quote die over de iX ging. Niet de XM.
En een pareltje zou ik de iX ook niet noemen, maar het valt nog wel mee op zich.

Ik was aan het reageren op een quote die over de iX ging. Niet de XM.
En een pareltje zou ik de iX ook niet noemen, maar het valt nog wel mee op zich.

Ah OK. "Deze" is normaliter om te verwijzen naar wat het dichtstbij is, bij iX had ik "die" verwacht :)
De iX gaat idd nog redelijk afgezien van de grill.

Ik stoor mij nog het meest aan het feit dat er "BMW" op de wielen staat ipv het logo.
Imposante wagen, vrij gedurfde styling. Beter dan de rommel die ze de laatste tijd op de markt brengen maar niet echt mijn ding.

Ik stoor mij nog het meest aan het feit dat er "BMW" op de wielen staat ipv het logo.
Imposante wagen, vrij gedurfde styling. Beter dan de rommel die ze de laatste tijd op de markt brengen maar niet echt mijn ding.
Het logo staat wel 2x op de achterruit ter compensatie

Ja, als je die grill niet ziet is het een pareltje. Kijk maar!

bmw-concept-xm-00001.jpg
Ik ben BMW fan in hart en nieren (pun intended), maar man wat een gedrocht. Als dit de richting is die ze gaan uitgaan zijn ze mij kwijt in elk geval. Zelfs dat interieur is gewoon spuuglelijk. :puke:

Voor de mensen met een recente BMW:
Digital Key is beschikbaar voor Android. Wel enkel op de Pixel 6, Pixel 6 Pro en Samsung Galaxy S21 blijkbaar.

Net zoals bij veel dingen is Apple wel koploper en trendsetter. Sommige dingen positief en andere negatief :p
Realiteit is dat veel fabrikanten voorlopen op sommige vlakken en achterlopen op andere vlakken. Dat geldt ook voor Apple. Er zijn zo best veel voorbeelden op te noemen waar Apple zwaar achterop kwam.

Realiteit is dat veel fabrikanten voorlopen op sommige vlakken en achterlopen op andere vlakken. Dat geldt ook voor Apple. Er zijn zo best veel voorbeelden op te noemen waar Apple zwaar achterop kwam.
Ik kan nu niet onmiddellijk iets voor de geest halen waarmee Apple achterop kwam, maar het zou zeker kunnen.
Innovatie en vooruitgang is trouwens niet altijd positief. Het verdwijnen van de 3,5mm jack als beste voorbeeld.

Ik kan nu niet onmiddellijk iets voor de geest halen waarmee Apple achterop kwam, maar het zou zeker kunnen.
Innovatie en vooruitgang is trouwens niet altijd positief. Het verdwijnen van de 3,5mm jack als beste voorbeeld.
Vingerafdruk waren ze bvb 2 jaar na Motorola.
App drawer
Swipen als keyboard

Zijn zo 3 voorbeelden die ik nog weet (wel moeten opzoeken welke smartphone als eerste een vingerafdrukscanner had).

En de belangrijkste natuurlijk: uniforme laadkabels :D

Hardware matig kan je moeilijk vergelijken omdat de OS'en de hardware anders gebruiken. Algemeen is Apple innovatief met de producten die ze hebben, maar ze hebben dan ook maar een 6-tal producten ofzo he. Een smartphone, tablet, smart watch, desktop en laptop. Samsung heeft 100-en producten he...

Terug
Bovenaan