Autonieuws

Weet je soms wanneer men het team dat die automatisch openende/sluitende deuren heeft gemaakt, gaat ophangen op het centrale marktplein - kwestie dat ik mij een dagje verlof kan vragen om te gaan supporteren.
Ja, die van Autogefuhl vloekt er halfweg het filmpje al op. Die van CarWOW heeft al aangetoond dat hun systeem met sensoren niet werkt.
Ik denk dat BMW hier een nieuwe geval van "gesture control" heeft. Namelijk "wij denken dat iedereen dit eigenlijk wilt, maar we hebben het niet eerst eens getest".

Ja, die van Autogefuhl vloekt er halfweg het filmpje al op. Die van CarWOW heeft al aangetoond dat hun systeem met sensoren niet werkt.
Ik denk dat BMW hier een nieuwe geval van "gesture control" heeft. Namelijk "wij denken dat iedereen dit eigenlijk wilt, maar we hebben het niet eerst eens getest".

Dat, en vermoedelijk nog véél andere mogelijke valkuilen:
  • snelheid, je hebt al een zonneslag voor de deur nog maar open is
  • een hoop sensoren voor veiligheden etc. (obstakels, hefboom, wind, ...) - elk daarvan is een extra risico op problemen
Vriend heeft een zoon die zwaar invalide is en bijgevolg noodzaak aan automatische schuifdeuren (vorige VW multivan, huidige Mercedes V -klasse, toekomstig Ford custom transit) - en een technisch eenvoudigere schuifdeur (om te automatiseren) is al behoorlijk kwetsbaar gebleken - eigenlijk best vreemd gezien de techniek vrij simpel is.

Vind die X5 wel knap, de IX5 zal wel populair worden vermoed ik.
Start dan wel aan 99k blijkbaar, wat maar 5k minder is als een Cayenne?

Vind die X5 wel knap, de IX5 zal wel populair worden vermoed ik.
Start dan wel aan 99k blijkbaar, wat maar 5k minder is als een Cayenne?
Cayenne start aan 108k€, en heeft minder range, lagere laadsnelheid en 130PK minder.
Als je trouwens die 2 wagens "vergelijkbaar" vindt, de oude X5 hybride startte ook al aan 105k€ ... En toen vond niemand die vergelijkbaar met Cayenne.

Terug
Bovenaan