Atletiek: de moeder aller sporten

Damn McLaughlin-Levrone super goed ingedeeld en nieuw WR!
Bol helemaal kapot na 300 meter, totaal niet soepel meer.

Achteraf gezien is die 400 mixed relay keuze dan toch goed uitgedraaid, heeft ze tenminste 1 keer goud. Aan de andere kant toont het ook hoe weinig belang ze hechten aan de mixed relays, als USA zijn beste ploeg opstelt lopen ze iedereen op 5 seconden.

Ter info: de PR's omgezet in punten op de 2e dag van elke topper in de zevenkamp:

Nafi Thiam 3105
Katarina Jonhson Thompson 2960
Anna Hall 2868
Noor Vidts 2735

Benieuwd welke plaats McLaughlin zou halen met die tijd op het vlakke.

In Rio zou ze 5de zijn met die tijd (met horden)

O400m vlak zal ze ook nu wel heel dicht komen op het WR. Hopelijk loopt ze nog eens binnen het jaar.

Alleen jammer dat die trainer zo een verleden heeft.

Lyles liep de 200M finale met Covid, als verklaring voor zijn "mindere" prestatie, en stond na afloop wel rustig handjes te schudden en te knuffelen met andere atleten.
Wat denken jullie daarvan, onverantwoord? Hoe zou jij je als atleet voelen als je erachter komt dat iemand die jou een uur geleden een knuffel gegeven heeft en die voor een tijdje in dezelfde ademruimte als jou stond, blijkt Covid te hebben?

Lyles liep de 200M finale met Covid, als verklaring voor zijn "mindere" prestatie, en stond na afloop wel rustig handjes te schudden en te knuffelen met andere atleten.
Wat denken jullie daarvan, onverantwoord? Hoe zou jij je als atleet voelen als je erachter komt dat iemand die jou een uur geleden een knuffel gegeven heeft en die voor een tijdje in dezelfde ademruimte als jou stond, blijkt Covid te hebben?
Covid is niet de ganse tijd besmettelijk, hé. 't zal er vanaf hangen wanneer hij de eerste symptomen had hoe verstandig dat was (en of een mondmasker dan show was)

Ik geloof er werkelijk geen snars van dat hij covid zou hebben en die beelden na de race versterken dat alleen maar.

Ik kan mij echt niet voorstellen dat je mensen gaat knuffelen als je covid hebt. Of wel ben je dan oerdom, of wel een gigantische klootzak.

Ik geloof er werkelijk geen snars van dat hij covid zou hebben en die beelden na de race versterken dat alleen maar.

Ik kan mij echt niet voorstellen dat je mensen gaat knuffelen als je covid hebt. Of wel ben je dan oerdom, of wel een gigantische klootzak.
OF Amerikaan, wat soms een combinatie van de 2 is, zeker als het over topsporters gaat die vaker egoistisch zijn.

Johnson Thompson verrassend sterk wel, komop Nafi spring en werp deftig en dan kan het goud in principe niet ontsnappen zal wel echt deftig moeten speerwerpen.

Ondergepresteerd door de stress en de druk imho. Echt jammer.
Ze is sneller dan gewoonlijk vertrokken om voor Goud te gaan
Doorkomst na 200m in 24.0 (vs 23.9) maar dat bekocht

Je kan ziek zijn maar niet besmettelijk zijn

Misschien loopt Bol ook gewoon een beetje veel wedstrijden?

McLaughlin toch maar een bizarre figuur.

Terug
Bovenaan