Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stevige bolwassing krijgt ze hier.Bol volledig gekraakt

Ondergepresteerd door de stress en de druk imho. Echt jammer.Bol volledig gekraakt
Covid is niet de ganse tijd besmettelijk, hé. 't zal er vanaf hangen wanneer hij de eerste symptomen had hoe verstandig dat was (en of een mondmasker dan show was)Lyles liep de 200M finale met Covid, als verklaring voor zijn "mindere" prestatie, en stond na afloop wel rustig handjes te schudden en te knuffelen met andere atleten.
Wat denken jullie daarvan, onverantwoord? Hoe zou jij je als atleet voelen als je erachter komt dat iemand die jou een uur geleden een knuffel gegeven heeft en die voor een tijdje in dezelfde ademruimte als jou stond, blijkt Covid te hebben?
Covid is niet de ganse tijd besmettelijk, hé. 't zal er vanaf hangen wanneer hij de eerste symptomen had hoe verstandig dat was (en of een mondmasker dan show was)
dan lijkt het idd domHij voelde zich, naar eigen zeggen, van dinsdagochtend beroerd.
Ik geloof er werkelijk geen snars van dat hij covid zou hebben en die beelden na de race versterken dat alleen maar.Lyles liep de 200M finale met Covid, als verklaring voor zijn "mindere" prestatie, en stond na afloop wel rustig handjes te schudden en te knuffelen met andere atleten.
Wat denken jullie daarvan, onverantwoord? Hoe zou jij je als atleet voelen als je erachter komt dat iemand die jou een uur geleden een knuffel gegeven heeft en die voor een tijdje in dezelfde ademruimte als jou stond, blijkt Covid te hebben?
OF Amerikaan, wat soms een combinatie van de 2 is, zeker als het over topsporters gaat die vaker egoistisch zijn.Ik geloof er werkelijk geen snars van dat hij covid zou hebben en die beelden na de race versterken dat alleen maar.
Ik kan mij echt niet voorstellen dat je mensen gaat knuffelen als je covid hebt. Of wel ben je dan oerdom, of wel een gigantische klootzak.
Ze is sneller dan gewoonlijk vertrokken om voor Goud te gaanOndergepresteerd door de stress en de druk imho. Echt jammer.
Je kan ziek zijn maar niet besmettelijk zijnIk geloof er werkelijk geen snars van dat hij covid zou hebben en die beelden na de race versterken dat alleen maar.
Ik kan mij echt niet voorstellen dat je mensen gaat knuffelen als je covid hebt. Of wel ben je dan oerdom, of wel een gigantische klootzak.