Sneeuwstorm
Well-known member
Echt sporza, wat een klojo's. De stand komt er nog niet eens 1 seconde op en dan switchen ze naar golf. Amateurs!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad, en het schept ook overdreven verwachtingen en teleurstellingen bij de kijker als het dan niet lukt. Kijk naar Casse bijvoorbeeld.Ik vind dat ook een vrij storende instelling van media/commentatoren; je moet het altijd eerst maar doen.
Teleurstellend is veel gezegd, maar het is niets extra als je kijkt naar haar grootste uitdagers. Vorige spelen zijn nu ook niet relevant meer.Hoezo is dit nu weer tegenvallend? Exact dezelfde hoogte als op haar vorige spelen.
Niet eens haar SB gesprongen en dat op een nummer op het hoofddoel waar je net hoopt te kunnen scoren. Dat vind ik wel jammer. Te meer omdat ze zelf aangeeft dat ze zich vooral graag wilt verbeteren, dus dan hoop je toch dat ze haar PB's kan benaderen vandaag en morgen.Hoezo is dit nu weer tegenvallend? Exact dezelfde hoogte als op haar vorige spelen.
Mahuchikh sprong onlangs en aldus dit seizoen al 2m10 (WR). Deze OS geraakte ze 'amper??' over 2m.Niet eens haar SB gesprongen en dat op een nummer op het hoofddoel waar je net hoopt te kunnen scoren. Dat vind ik wel jammer. Te meer omdat ze zelf aangeeft dat ze zich vooral graag wilt verbeteren, dus dan hoop je toch dat ze haar PB's kan benaderen vandaag en morgen.
Nu goed, misschien heeft het hoogspringen wat ingeboet ifv de andere nummers. We zullen zien.
Hangt er ook maar vanaf wat je haar schema noemt, voor een vlotte gouden medaille ligt ze duidelijk onder haar schema.Thiam nog prima op schema, Hall ook wel prima bezig. Ook Vidts dik in orde.
Nee (of minimaal misschien 1m95 had mooi geweest uiteraard wel net als een pakweg 13.30 horden maar dan nog ligt wel op schema).Hangt er ook maar vanaf wat je haar schema noemt, voor een vlotte gouden medaille ligt ze duidelijk onder haar schema.
Idem ivmHeel (bijna opvallend) zelfde start als in Tokyo op de vorige OS bijvoorbeeld.
Tijd dat Thiam vlotjes 1m98 of hoger sprong ligt al even achter ons dus wat mij betreft prima op schema alleen Hall ook wel.

ze heeft 3 punten minder als in Tokio. Die Engelse doet het gewoon beter als toen.Hangt er ook maar vanaf wat je haar schema noemt, voor een vlotte gouden medaille ligt ze duidelijk onder haar schema.
En die gaat normaal cht nog wel veel verliezen in speerwerpen, kogelstoten. Haar lopen was voor Johnson-Thompson eigenlijk zelfs echt niet spectaculair deze ochtend.ze heeft 3 punten minder als in Tokio. Die Engelse doet het gewoon beter als toen.
Mykolas Alekna toch ook 'maar' zilver in het discuswerpen ondanks dat hij onlangs nog het oeroude WR scherper stelde.
Toch alreeds een aantal topfavorieten die hier geen goud pakken. Zo zelfsprekend is het dus allemaal niet.
(Ook op het EK had hij pas brons)
Ze had de hoogte voor 1m95 en mss zelfs 1m98 bij haar sprongen op 1m92 en lager. Daar lag het niet aan.Ok, maar er is toch niemand die zegt dat het vanzelfsprekend is? Zeggen dat het misschien ietwat onder de verwachtingen of zelfs teleurstellend (ik ben daar zelf niet helemaal mee akkoord maar bon) is, is niet hetzelfde als doen alsof het allemaal vanzelfsprekend is. Die discuswerper stelt ook teleur hé, die zal ook wel teleurgesteld zijn en dat zal in Litouwen ook wel zo gezien worden.
Ik denk dat Thiam zelf toch hard had gehoopt nog iets hoger te gaan, zeker gezien hoe vlot het ging voor die laatste sprongen. Ik denk dat je in dat opzicht wel van een kleine "bummer" mag spreken.