Atletiek: de moeder aller sporten

Kimeli wederom teleurstellend
Als die niet tegen de warmte kan is hij mss te goed geïntegreerd :unsure:

Toch ook wel een opmerking die onnodig is…

Zijn persoonlijk record is 27:07, wat verwacht je dan tegen dit deelnemersveld? Het was ook een zot snelle start waar het eerste deel echt hard werd gemaakt.

Naomi Van Den Broeck geeft haar interview in het Engels. Ik heb Wikipedia geraadpleegd en ze blijkt geboren te zijn in Leiden.
Iemand die dit kan verklaren 😛?
Geboren in Leiden, Belgische vader, maar heeft lange tijd in Jamaica, Ierland en zuid-Afrika gewoond en gestudeerd.

Fransen door het dolle heel met hun 15de plaats voor Jimmy. 2 ererondes, met vlag, samen met nen anderen die midden de race op zijn gat lag.

Toch ook wel een opmerking die onnodig is…

Zijn persoonlijk record is 27:07, wat verwacht je dan tegen dit deelnemersveld? Het was ook een zot snelle start waar het eerste deel echt hard werd gemaakt.
Sorry maar Gressier loopt bv nieuw NR terwijl zijn PR voor gisteren trager was dan Kimeli en eindigt bijna minuut voor hem
Geboren in Leiden, Belgische vader, maar heeft lange tijd in Jamaica, Ierland en zuid-Afrika gewoond en gestudeerd.
En Noorwegen

Dat geziek met die valse starten, daar staat state-of-the-art equipment om dat op te meten, ik heb het na 1 herhaling al gezien, en dan ga je nog een beetje lastig doen en die andere 8 'ambeteren', bol het gewoon af man.

Wat Bol allemaal goedmaakt tijdens de 4x400 mixed, onvoorstelbaar.
Jammer van Naomi :( we lagen zo mooi voorop.

Bol, wat een fenomeen toch. Als ik maar 1 iets meer kan zien de rest van de OS dan zou het het duel tussen Bol en McLaughlin zijn.
Van Den Broeck jammergenoeg te plat als slotloopster om zelf mee te doen voor een medaille.

Onze laatste loopster, hoe zwak seg. Ik denk dat als we dit met 3 lopers afwerken we beter zouden eindigen.
Ik had er nog nooit van gehoord, en nu blijkt waarom.

Onze laatste loopster, hoe zwak seg. Ik denk dat als we dit met 3 lopers afwerken we beter zouden eindigen.
I don't blame her. Als bij de VS iemand uitvalt hebben ze 10 gelijkwaardige vervangers.

Belgie? Mmm ...

En Bol .. tsja top 3 vd wereld in dit nummer he.

Uiteindelijk fenomeen Bol die iedereen oprolt, VS die in principe nooit te kloppen zijn heeft ze "enkel" het duel met Frankrijk verloren.

Zet bij Nederland een gewoon mens ipv fenomeen Bol en die eindigen vierde. Maar ja dat is ook estafette een fenomeen is daar in staat om zoveel goed te maken... .

Onze vrouwen zijn te zwak
Beide Hollandse lopen 4sec sneller dan onze, onze mannen hadden snelste splittijden maar niveau mannen is nu eenmaal algemeen hoger dus die verschillen zijn kleiner

Richardson gaat toch deftig moeten leren starten, anders gaat ze nog veel gouden medialles wegsmijten die ze anders vrij makkelijk zou moeten kunnen pakken.

Uiteindelijk fenomeen Bol die iedereen oprolt, VS die in principe nooit te kloppen zijn heeft ze "enkel" het duel met Frankrijk verloren.

Zet bij Nederland een gewoon mens ipv fenomeen Bol en die eindigen vierde. Maar ja dat is ook estafette een fenomeen is daar in staat om zoveel goed te maken... .
Het was Groot-Brittannië i.p.v Frankrijk. De commentator had zich ook vergist. 😆

Onze tactiek was goed, sterk gelopen, maar jammer genoeg waren er drie landen beter...

Femke Bol, wat was dat zeg :crazy:

Onze vrouwen zijn te zwak
Beide Hollandse lopen 4sec sneller dan onze, onze mannen hadden snelste splittijden maar niveau mannen is nu eenmaal algemeen hoger dus die verschillen zijn kleiner
Waar haalt gij dat ze beide zwak waren eigenlijk, Ponette was niet minder dan Klaver in de finale.

Terug
Bovenaan