RPG PC PS5 XBOX Atlas Fallen

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
atl.png


release: 10 augustus 2023
dev: RPG
dev: Deck13 Interactive

Van de makers van The Surge.

Rise from the dust and liberate mankind from the oppression of the gods Glide the sands of a timeless land, filled with ancient dangers, mysteries and fragments of the past. Hunt legendary monsters, using powerful, shape-shifting weapons and devastating sand-powered abilities in spectacular, super-powered combat. Target and gather the essence of your enemies to shape your own custom playstyle, forging a new era for humanity in a fully cooperative or solo story campaign.

 
Waw dat is niet zo heel lang meer. Dan zal er wel wat gameplay videos beginnen komen ?
 
Deze staat al even in men verlanglijst op steam.

de beide surge games uitgespeeld en ook lord of fallen van hun. Deze ga ik dus ook wel spelen :)
 
Ja, ergens heeft dit spel ook wel mijn interesse weten pakken, maar ik ga het wel wat afwachten.
 
Deze staat al even in men verlanglijst op steam.

de beide surge games uitgespeeld en ook lord of fallen van hun. Deze ga ik dus ook wel spelen :)
Akkoord, beide Surge spellen waren zalig, lotf was ook ok, setting lag me meer dan Surge, maar je zag duidelijk dat ze nog wat aant proberen waren. Hier verwacht ik ook wel veel van.
 
Juist in de special gelezen dat deze al uitkomt op 10 augustus. Mogen we hier een review verwachten en is er al iets gekend van review embargo-tijd?
 
Terug
Bovenaan