Assassin's Creed Shadows

Ziet er toch wel echt heel goed uit, hopelijk nog is een AC die ik tot het einde wil spelen.

Valhalla, Origins en Odyssey moet ik nog steeds afwerken.

Ziet er terug goed uit :niceone: blij met mijn pre-order ondanks alle shit dat deze game al over zich heen kreeg.
Ook voor mij een comeback na een jaar amper games te kopen (en spelen). Kijk er naar uit!

Valhalla vond ik zeer weinig aan en dit lijkt zowat dezelfde gameplay en structuur te hebben dus ik ga passen.

Ziet er wel goed uit, het is gewoon weer een iteratie in de AC reeks. Sowieso must play voor mij, enkel niet aan de volle prijs.

Wel blij voor Ubisoft, zal wel een succes worden. Veel casual gamers die dit hoe dan ook kopen.

Deze ga ik wel spelen. Is bijlange niet zo lang als Valhalla dus das al positief. Valhalla niet gespeeld wegens te lang dus, en de Vikingen en het oude Engeland etc zeggen mij niks. Mirage dan weer wel gespeeld en ook al was die voor velen middelmatig, ik vond die echt goed omdat het weer back to the roots was. Shadows ga ik dus wel spelen, Japan interesseert mij wel maar het is mij vooral om de uitgebreide stealth te doen ook.

De community zit al jaren te schreeuwen om naar feodaal Japan te gaan. Dus ga ik deze moeten spelen 😆
Het is ook al lang geleden dat ik nog eens een ac heb gespeeld. Origins in ´18 en in ´22 ff met Valahalla begonnen toen het nog, ik denk een week, in ps library zat. Daar dus niet ver in geraakt.
Denk dat ik er wel naar uitkijk

alé eindelijk mijn droom is daar AC in het oude Japan, een paar streams gezien, I like what I saw dus deze ga ik toch halen. nu nog beslissen voor de PS5 of de PC.

Ik was ook al afgehaakt op de serie maar na een paar uur kijken naar streamers die hem spelen toch zin gekregen om me nog eens op een AC te smijten.

Hoe meer ik de reviews zie hoe meer ik twijfel, in de negatieve trend dan.
Weer de typische slechte ubisoft writing en slechte facial animations. Daar kan ik nog overheen kijken moest de gameplay nog leuk zijn ( zoals in DA:Veilguard) maar dat is precies ook maar flauw. Het ninja gebeuren is nog ok maar Yasuke is een tank ipv een samurai.
Precies dezelfde saaie actie zoals in valhalla.
Niet echt motiverend om dan voor zoveel uren hun open world checklists te doen ondanks dat de wereld er wel mooi uit ziet.

En microtransactions in een singleplayer game :puke: zoals in-game currency of de map tonen. :(

Maar ik heb echt zin een samurai game. :p

Hopelijk levert Bol.com gewoon morgen.

Voor de mensen die nog bij Bol.com gepreorderd hebben. Deze week een mail gekregen dat de prijs verkeerdelijk een hele tijd op 79 euro heeft gestaan. De mensen die aan die prijs hebben besteld, moeten annuleren en opnieuw bestellen aan 69 euro.

Terug
Bovenaan