Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je een 120 fps scherm?Om te zeggen dat het grafisch zo waw is...
Forbidden West is toch stuk mooier.
Je moet deze wel op 60 FPS spelen mijn mening. Het is niet vloeiend genoeg de 40 fos
Ik speel het op balanced, ziet er zeer goed uit.ik heb het op performance gezet
ziet er goed uit en speelt lekker, ik ben precies alles vergeten van indertijd (verhaal en map)

Kijk dan es naar het origineelIk vind het toch ook wel stevig geprijsd voor een remake. Maar het blijkt wel zeer goed te verkopen, dus de vraag was er wel.

Die is er wel...Alvast een uurtje gespeeld en idd Shadows was indrukwekkender, maar ziet er toch zeer goed uit. Er is wel nog geen ps5 pro modus, hopelijk releasen ze die snel.
Is toch gewoon maar cosmetics shit waar niemand een zak om geeft?85eu aan DLC meteen op release.Ubisoft blijft ubisoft
de huidige tijd is er uit gehaald, maar dacht dat het bij de eerste wel pas na een half uur spelen was dat ge ineens in het heden komt. Ik weet nog dat ik daarvan verschoot, want BF was mijn eerste AC, dus wist niets van die Abstergo af.Is toch gewoon maar cosmetics shit waar niemand een zak om geeft?
Heb de game gisteren even getest op PS5, ziet er goed uit. 60fps draait lekker. Het vechtsysteem is ook beter. Maar ofwel ben ik dement ofwel hebben ze geknipt want ik dacht dat de game eerst in de moderne tijd begon? In een kantoor van Abstergo waar ge werkt... kan mij vergissen met een andere AC game. Soit straks wat voortgamen.