Assassin's Creed Black Flag Resynced

Om te zeggen dat het grafisch zo waw is...

Forbidden West is toch stuk mooier.

Je moet deze wel op 60 FPS spelen mijn mening. Het is niet vloeiend genoeg de 40 fos

Nog een dagje afwachten of er niets van bugs uitkomt op PC, en dan toch ook maar kopen denk ik. Zaterdag een namiddag alleen thuis, zou wel ideaal zijn. :cool:

ik heb het op performance gezet

ziet er goed uit en speelt lekker, ik ben precies alles vergeten van indertijd (verhaal en map)

Allee hier gisteren toch ook nog besteld, black flag is altijd mn favoriete ac geweest, dus ik kijk er echt naar uit om te opnieuw te beleven! Staat alvast geinstalleerd, dus straks eens testen! 😁

Het ziet er toch verdomd goed uit zulle aan mijn kant.

Enigste dat ik wel heb is wat performance issues op de world map, maar enkel daar. Wel weird.

Maar word hier alweer te warm om lang de pc aan te zetten dus zal niet teveel spelen de komende dagen .

ik heb het op performance gezet

ziet er goed uit en speelt lekker, ik ben precies alles vergeten van indertijd (verhaal en map)
Ik speel het op balanced, ziet er zeer goed uit.
Was zelf de grote van de map vergeten, al dacht ik wel dat die groter was vroeger, gelukkig niet zoals Valhalla en shadows.

Alvast een uurtje gespeeld en idd Shadows was indrukwekkender, maar ziet er toch zeer goed uit. Er is wel nog geen ps5 pro modus, hopelijk releasen ze die snel.

Op pc zijn de cutscenes weer gelocked aan 30fps... Waarom doen ze dit toch?
Bij Shadows hebben ze daar zoveel backlash op gekregen dat ze dat hebben rechtgezet.
Waarom dan bij black flag weer hetzelfde doen...
Dat haalt u toch enorm uit het spel als de cutscenes inees choppy zijn (ja 30fps is voor mij choppy, I can't go back).

Voor zij die op pc spelen:

Met deze mod kan je de fps limit uitschakelen en frame gen enablen tijdens cutscenes.

Op steam word de user score trouwens gebashed voor de cutscene fps limit en ook het feit dat ze voor 85 euro aan "dlc" bij release hebben in gestoken.

Toevallig gisteren nog een kameraad het origineel op zen pc zien spelen aan 1440p en ik had eerst niet door dat het de originele game was. Nu ja, dikke gaming-pc aan 1440p voor wat nog steeds een mooie game is... Vandaag zelf de game opgestart op ps5pro in balanced mode en ik zie wel direct aan charactermodels en textures dat het een upgrade is. Het is lang niet zo strak als Shadows, maar ik vond Shadows dan weer niet zo interessant in zijn geheel tegenover Black flag... Ik speel al lang niet meer elke AC-game, dus kan er nu wel nog eens van genieten. :)

Sowieso is het een prachtige game en das grotendeels te wijten aan de wereld. Edward is voor mij ook veel meer likeable dan de gemiddelde AC-protag.

Ik vind het toch ook wel stevig geprijsd voor een remake. Maar het blijkt wel zeer goed te verkopen, dus de vraag was er wel.
Heel persoonlijk: mij is het het geld niet waard aangezien ik vind dat de eerste er ook nog goed genoeg uit ziet. Allez, ik zie wel verschil en het vechten heeft wat meer flashy moves, maar dat verschil maakt het voor mij niet. Ik wacht wel tot het 20€ is incl. dlc. :p
Ondertussen me wat bezig houden met AC Rogue. Deze had ik nog niet gespeeld.

Ik vind het toch ook wel stevig geprijsd voor een remake. Maar het blijkt wel zeer goed te verkopen, dus de vraag was er wel.
Kijk dan es naar het origineel :)
die hebben ze opeens van 10 euro ofzo (wat al veel was, ivgl met veel nieuwere AC games die minder kosten, valhalla bv al te vinden voor 7 euro )
is dus terug gestegen nu met die hype naar 18 euro ongeveer....
voor een game van 2013 :baard:

85eu aan DLC meteen op release. :sop: Ubisoft blijft ubisoft
Is toch gewoon maar cosmetics shit waar niemand een zak om geeft?

Heb de game gisteren even getest op PS5, ziet er goed uit. 60fps draait lekker. Het vechtsysteem is ook beter. Maar ofwel ben ik dement ofwel hebben ze geknipt want ik dacht dat de game eerst in de moderne tijd begon? In een kantoor van Abstergo waar ge werkt... kan mij vergissen met een andere AC game. Soit straks wat voortgamen.

Is toch gewoon maar cosmetics shit waar niemand een zak om geeft?

Heb de game gisteren even getest op PS5, ziet er goed uit. 60fps draait lekker. Het vechtsysteem is ook beter. Maar ofwel ben ik dement ofwel hebben ze geknipt want ik dacht dat de game eerst in de moderne tijd begon? In een kantoor van Abstergo waar ge werkt... kan mij vergissen met een andere AC game. Soit straks wat voortgamen.
de huidige tijd is er uit gehaald, maar dacht dat het bij de eerste wel pas na een half uur spelen was dat ge ineens in het heden komt. Ik weet nog dat ik daarvan verschoot, want BF was mijn eerste AC, dus wist niets van die Abstergo af.

Terug
Bovenaan