Nogmaals, ik praat het niet goed.Kan goed zijn, maar de fout nu bij Genk, en die van vorige keer tegen Brugge heeft dan weer niets met beschikbare middelen te maken... Dan twijfel je toch ook als meer middelen helpen?
Maar er zijn zoveel zaken die meespelen volgens mij waar men geen rekening mee houdt als je dit nog nooit gedaan hebt, denk maar aan druk, verantwoordelijkheid, supporters die na 10 seconden al staan te fluiten dat het te lang duurt, idem voor spelers, etc ...
Je kan zeggen, daar moet je maar mee omgaan, op zich akkoord ... maar dan zeg ik tegelijk, misschien moet je daar ook LEREN mee om gaan want niet iedereen heeft de gave om dat allemaal van zich af te laten glijden, en dat is óók investeren dmv vb. mental coaching.
Misschien bestaat het al hé, ik weet het niet, maar het zal nooit zo goed omkadert zijn als bij clubs, die een vaste mental coach in dienst hebben meestal, want vergis je niet dat ook heel veel voetballers ook met dergelijke zaken strugglen, maar zij hebben de omkadering wél natuurlijk, enorm groot verschil.