Ja ik zeg ook niet onterecht. Maar vind het licht.Is toch gelijkaardig aan de fase met Fossey tegen Anderlecht. Dat is een terechte penalty
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja ik zeg ook niet onterecht. Maar vind het licht.Is toch gelijkaardig aan de fase met Fossey tegen Anderlecht. Dat is een terechte penalty
Ik ben niet alleen met deze mening. Nieuwsblad :Nee ge vindt het licht omdat ze dat niet overal fluiten, maar ze fluiten het wel overal dus u redenering is fout ofwel hebt ge uzelf gewoon fout verwoord.
Maar dat maakt geen verschil hè. Bij een tackel wou ik ook de andere speler ontwijken maar ik heb hem toch geraakt. Is ook fout.Ik ben niet alleen met deze mening. Nieuwsblad :
De Ghanees mikte zijn schot op de hand van de onfortuinlijke Delaney. Penalty oordeelde de VAR. Streng oordeelden wij. Zeker omdat in de herhaling duidelijk werd dat Delaney zijn hand nog achter zijn rug wou verstoppen.
En nee ik ben geen wandelende encyclopedie dat elke fase onthoudt om op 2 seconden een voorbeeld te zeggen
Ik vind wel dat de penalty licht gegeven is. Het is weer een fase die ze de ene keer fluiten en de andere keer niet
Goed uw voorbeeld. Vorig jaar bij Anderlecht Westerlo:Wat interesseert mij wat het nieuwsblad zegt, heel dat selectief posten wat de pers zegt (die de regels ook niet kennen is gisteren wel heel duidelijk geworden) is een zwaktebod.
Ge zegt in u eerste post letterlijk dit
Waar ik uit afleid dat ge zo'n fases alleen maar licht vind omdat ze niet consequent gefloten worden.
Terwijl ze dit soort fases bij mijn weten altijd fluiten, zelfs als er geen of quasi geen scoringskans is.
Ja en terecht want het spel was erbarmelijk. Maar wat er nu gebeurd is, is natuurlijk voer voor veel discussie. Ik heb al langer het gevoel dat er veel corruptie zit in ons voetbal. En met wat je de laatste weken ziet, ben ik daar meer en meer van overtuigdWeer gezaag over de ref heel den tijd. Ik lees liever gezaag van Anderlecht fans over de match zelf![]()
Ah ge gaat fases aanhalen van vorig seizoen, compleet irrelevant voor dit seizoen natuurlijk. Jongens tochGoed uw voorbeeld. Vorig jaar bij Anderlecht Westerlo:
Anderlecht - Westerlo: Westerlo oefent druk uit op Anderlecht in de tweede helft. Vetokele schiet de bal tegen de arm van Sardella. Westerlo wil een strafschop, maar noch Visser, noch de VAR hebben daar gehoor naar.
De beelden kan je zelf opzoeken maar dit was redelijk hetzelfde voorbeeld. Daarna is nog een artikel verschenen waarin de pers het zelf niet meer kan volgen.
![]()
Wat is het probleem met handspel in het voetbal? "Niemand kan er nog aan uit" | sporza
Het was het weekend van de handballen: in Gent, in Antwerpen en in Anderlecht was er onvrede over handspelsituaties. Ook voor Peter Vandenbempt brengen de voorvallen enkel meer onduidelijkheid: "Er valt geen lijn in de beslissingen van de scheidsrechters en de VAR's te bespeuren."sporza.be

Waarom is dat nu irrelevant? Het is juist duidelijk dat dit een probleem is van langer en niet enkel nu. In dat artikel van Sporza staan van 1 speeldag meerdere fases op. Dus zo zwart wit is het niet dat ze dat fluiten.Ah ge gaat fases aanhalen van vorig seizoen, compleet irrelevant voor dit seizoen natuurlijk. Jongens toch![]()
Op die beelden is het ook niet duidelijk te zien. En nogmaals ik vind het een lichte penalty maar niet onterecht. Leer lezen wat ik zeg.
Omdat ieder seizoen regels worden aangepast en veranderd.Waarom is dat nu irrelevant? Het is juist duidelijk dat dit een probleem is van langer en niet enkel nu. In dat artikel van Sporza staan van 1 speeldag meerdere fases op. Dus zo zwart wit is het niet dat ze dat fluiten.

Buh. Omdat ene de bal raakt en de andere niet?Ze lopen allebei te vroeg in, hoe kan men hier nu een zwaardere overtreding in begaan? Lijkt me nu hier niet van toepassing dus.
Op dit beeld is het toch nog nie duidelijk?
Dat heeft toch niks met 'een zwaardere overtreding' te maken? De overtreding an sich is het te vroeg inlopen. Niet wie het eerst de bal raakt na de penalty. Dan had er iets moeten staan: "wie er het meeste voordeel uithaalt" oid.Buh. Omdat ene de bal raakt en de andere niet?
Waarom staat die regel er anders of wanneer is die van toepassing?

Ik vraag me af of ze dat ook zouden doen moesten ze de partij uiteindelijk gewonnen hebben...Genk dient klacht in en speelt de match tegen Antwerp nu ook onder voorbehoud. Indien de match tegen Anderlecht moet herspeeld worden zijn de schorsingen van Genk ook ongeldig. Dus zou de match tegen Antwerp ook herspeeld moeten worden. Hier is het laatste nog niet van gezegd![]()
Ja ik denk het wel!Ik vraag me af of ze dat ook zouden doen moesten ze de partij uiteindelijk gewonnen hebben...