Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Komen na een paar dagen al uit, dus waterwissel moet je niet te lang uitstellen.Ik denk dat mijn maanvissen eitjes hebben gelegd. Eerste keer in 2 jaar.
Ben benieuwd hoeveel visjes er gaan uitkomen en het gaan overleven.
Normaal verversen we wekelijks wat water, gewoon blijven doen of even mee wachten?

Ik heb overlaatst een ad op 2dehand gezet, omdat ik belachelijk veel harnasmeervallen, dat kweekt als zot bij mij.Ik heb eens een mannetje en vrouwtje meegebracht van dit :
Poecilia wingei – Endler Guppy – AquaInfo
Poecilia wingei of het Endler Guppy is relatief makkelijk te houden en kweken. Er zijn veel verschillende kleuren te krijgen voor deze soort!aquainfo.nl
Nu zijn het duo er ondertussen al 20 geworden denk ik. Die kweken dat het niet normaal is. Al de rest in mijn bak laat de kleintjes precies ook ongemoeid. Nu is de vraag : wat doen jullie met visjes waar je niet veel mee bent. Ik heb maar een 60 liter bak, zoetwater. En ga naar 50 bewoners, wat me veel te veel lijkt
Ad op 2de hands zetten, en weggeven, normaal komt daar snel reactie op.

Dit kleurenpallet vind je spijtig genoeg niet in zoetwater.Die kleuren zijn toch magnifiek
Fotootjes altijd welkom
Mooie scape! Hoe groot is dit aquarium en welke technieken heb je er allemaal op zitten?
Hier voorlopig geen aquarium, met de verhuis beslist om alles weg te doen. Eerst zien hoe we de rest van de woonkamer willen inrichten om dan eentje op maat te integreren in de woonkamer.

)