Aquaria

Heel mooi, wel spijtig van die lelijke filterbuis.
Kan je die niet wat verstoppen met planten ofzo?

Ik denk dat mijn maanvissen eitjes hebben gelegd. Eerste keer in 2 jaar.
Ben benieuwd hoeveel visjes er gaan uitkomen en het gaan overleven. 🙈
Normaal verversen we wekelijks wat water, gewoon blijven doen of even mee wachten?

Ik denk dat mijn maanvissen eitjes hebben gelegd. Eerste keer in 2 jaar.
Ben benieuwd hoeveel visjes er gaan uitkomen en het gaan overleven. 🙈
Normaal verversen we wekelijks wat water, gewoon blijven doen of even mee wachten?
Komen na een paar dagen al uit, dus waterwissel moet je niet te lang uitstellen.
En als je het toch doet, kan het niet veel kwaad zolang de eitjes onder water blijven.

Beetje vreemde vraag hier.

Ik heb een Waterbox 50.3 AIO, geweldige tank maar heb geen onderkast.
Losse onderkast is onvindbaar geworden en wil graag de originele.

Heb ergens nog een volledige 50.3 met onderkast gevonden. Potentieel iemand interesse om een nieuwe waterbox 50.3 aan discountje te krijgen?
Koop ik die set nog is compleet.

Betreft deze tank: https://coralandfishstore.nl/zeeaqu...9esP-xIwjazCdDwdd1kUMgLq3ahRur9xoChQoQAvD_BwE

Sta eventueel ook open voor verkoop van de mijne tweedehands dan als iemand liever zo een deal zou maken.

Kan het maar vragen :crazy:

Ik heb eens een mannetje en vrouwtje meegebracht van dit :

Nu zijn het duo er ondertussen al 20 geworden denk ik. Die kweken dat het niet normaal is. Al de rest in mijn bak laat de kleintjes precies ook ongemoeid. Nu is de vraag : wat doen jullie met visjes waar je niet veel mee bent. Ik heb maar een 60 liter bak, zoetwater. En ga naar 50 bewoners, wat me veel te veel lijkt

Ik heb eens een mannetje en vrouwtje meegebracht van dit :

Nu zijn het duo er ondertussen al 20 geworden denk ik. Die kweken dat het niet normaal is. Al de rest in mijn bak laat de kleintjes precies ook ongemoeid. Nu is de vraag : wat doen jullie met visjes waar je niet veel mee bent. Ik heb maar een 60 liter bak, zoetwater. En ga naar 50 bewoners, wat me veel te veel lijkt
Ik heb overlaatst een ad op 2dehand gezet, omdat ik belachelijk veel harnasmeervallen, dat kweekt als zot bij mij.

Er is toen iemand omgekomen, en had voorgesteld om wat guppies en neons in ruil te geven, allemaal ok dacht ik.
Paar dagen erna, plots al mijn zalmkes vol witte stippen, heb nog een behandeling gestart, maar het was te laat.

Resultaat, 5 zalmkes dood, 6 neons dood. Les geleerd dus, weggeven ok, maar ruilen doe ik niet meer

Maar dat was nie de vraag hé 😅 Ad op 2de hands zetten, en weggeven, normaal komt daar snel reactie op.

Dit weekend bak eindelijk klaar gezet voor aan te planten. Tank is maandje in dark start geweest maar het hout was losgekomen. Dan maar in een aparte bak gestoken met een dompelaar van 2000 watt voor tannins eruit te krijgen en het sneller te doen zinken.

85-EA9020-A246-4-AA6-A352-DA29-FA9-C6786.jpg

Heb auto waterchange op de tank maar voor groot volume dan toch maar dompelaar erin.

IMG-7989.jpg

Big mess

IMG-8007.jpg

Result na wat opklaren. Had nog wat Amazonia v2 extra toegevoegd dus nog ff mini cycle maar zal op een weekje wel in orde zijn!

Terug
Bovenaan