Analogue Pocket Transparant - Kleuren Ruilen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nijntje

Member
iTrader: 100% (2/2)
Gevraagde goederen
Analogue Pocket Transparant
Ik heb met de nieuwe release van de limited transparant editions eindelijk de Analogue pocket op de kop kunnen tikken.

7_Pocket___Transparent_family_tight.png

Zelf heb ik 2 stuks van de transparant sunbright orange die nieuw gaan aankomen.

Ik veronderstel dat potentieel hier nog iemand gelijkaardig 2 stuks onderweg zal hebben van een specifieke kleur en ik vroeg me af of er interesse was om deze eventueel te ruilen NIB?

Purple, Green en Clear zouden mijn grootste voorkeur genieten.

Gr,

N
 
Los van je vraag wel nice, ik kende deze handheld niet.

Hoeveel heb je betaald met alle kosten (verzendkosten en import) erbij?

Sorry dat ik je topic even steel
 
Damn, dan hebt gij sjans gehad. Die dingen waren instant uitverkocht. In ieder geval veel succes met de zoektocht.
Bij de glow in the dark had ik ook geprobeerd. Ik kon bestellen, kwam in queue om te betalen, dqn was het aan mij: item removed, sold out.

Snap niet wat het nut is van een queue dan
 
Bij de glow in the dark had ik ook geprobeerd. Ik kon bestellen, kwam in queue om te betalen, dqn was het aan mij: item removed, sold out.

Snap niet wat het nut is van een queue dan

Jup, was hetzelfde verhaal hier bij mij. Echt jammer, moest je niemand vinden die wilt ruilen en een exemplaar wilt verkopen wil ik hem gerust overnemen.
 
Heb reeds een standaard zwarte. (Besteld eind 2021, toen er open bestellingen waren en geleverd Q3 2022.)
Wou nu nog een transparant, maar zelfde verhaal als hier boven. In cart geplaatst, maar na 3min in queu voor betaling, was die er uit.
 
offtopic maar hoe goed zijn die dingen om snes op te spelen? ligt dat wat oké in de hand met dat gameboy control scheme?

ik emuleer nu alles op mijn shield tv met 8bitdo controllers. maar fpga is natuurlijk wel toffer dan emuleren :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan