Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou dat niet heel hard afhangen van welke swing states de doorslag geven? Hoe snel stemmen worden geteld kan per staat enorm verschillen, en hoe nauwer de uitslag hoe completer de telling moet zijn.
Als de verkiezing echt zo nauw is als voorspeld, kan het enorm lang duren en zou ik zelfs in de loop van (onze) woensdag niets verwachten. Als er echter een structurele polling error van 2-3% op zit zal het een pak sneller gaan.
ik ben eigenlijk nooit echt super-ongerust geweest over wat Trump allemaal zou uitsteken, eerder gewoon over het feit dat zijn overwinning een soort symbool was voor 'de pestkopjes' die winnen. Narcistische bullebak die heel zijn leven al dingen vanzelf in de schoot geworpen krijgt en nu van de bevolking een stempel van goedkeuring kreeg om dat gedrag verder te zetten. Een overwinning van machogedrag op ingetogen degelijkheid, van leugens op waarheid, van fake showmanship op authenticiteit. Het was het machtigste land ter wereld dat de boodschap uitstuurde: 'luider is beter dan slimmer'.Alleen dit zou 8 jaar later wel heviger zijn omdat we nu beter weten waarvoor Trump allemaal staat.
Gisteren ook gezien en schrok er ook wel van. Maakt het nog absurder dat hij nu opnieuw mogelijks president kan worden.Gisteren op de BRT2 de docu gezien rond die hele poging tot coup van de Trumpclan. Moet zeggen dat ik totaal niet op de hoogte was van het gewicht. Ik dacht dat het dan puur ging over de bestorming van het capitool - maar blijkbaar ging dat dan vnl over het indienen van alternatieve lijsten met kiesmannen om alsnog zelf de winnaar te kunnen bepalen. Crazy - was compleet nieuwe info voor mij. Op de één of andere manier leek het door de sequentie van gebeurtenissen dat die bestorming van het Capitool die coup heeft verhinderd.
Tijdens de verkiezing van 2016 was ik in de VS aan het werk. Ik weet nog dat de dag erna een collega gewoon thuis bleef ("just staying home playing video games") want de wereld was toch om zeep.
(dat komt natuurlijk door de buitenproportionele media aandacht)Met paniek en doemdenken kom je ook nergens natuurlijk.
Jan Modaal gaat er soms nogal hard in op allemaal(dat komt natuurlijk door de buitenproportionele media aandacht)
We zullen het alleszins binnen een 48 uren wel weten of al die doemscenario's gaan beginnen uitkomen.
Doden en gewonden bij niet verkiezing Trump, afschaffen van de media indien hij wel verkozen wordt,....
Ik ben benieuwd wat er van sommige krasse uitspraken waar gaat zijn.
Ik zet alleszins de wekker rond 3-4u ofzo denk ik.
Gohja, voor mij was dat soort paniek typisch Amerikaans (alhoewel, als je het circus hier ziet rond de gemeenteraadsverkiezingen en Gent...), wat later had je dan protesten zoals die pussyhat-protesten en veel collega's leken dat een leuke manier te vinden om de dag door te brengen.Met paniek en doemdenken kom je ook nergens natuurlijk.
Jan Modaal gaat er soms nogal hard in op allemaal(dat komt natuurlijk door de buitenproportionele media aandacht)
We zullen het alleszins binnen een 48 uren wel weten of al die doemscenario's gaan beginnen uitkomen.
Doden en gewonden bij niet verkiezing Trump, afschaffen van de media indien hij wel verkozen wordt,....
Hoe dan ook blijven het doemscenario's, niet iets wat de meeste mensen aan democratische kant denken dat er gaat gebeuren, eerder een potentiele ergste variatie van wat er kan gebeuren. Het is ondertussen redelijk objectief bewezen dat Trump weldegelijk zeer onfrisse praktijken heeft gebruikt om de verkiezingen in 2020 te proberen kantelen, maar die zijn zeker niet binnen 48 uur aan het licht gekomen. Dus ik zou na 48u vooral wijselijk afwachten en niet afkomen met 'told you so'.We zullen het alleszins binnen een 48 uren wel weten of al die doemscenario's gaan beginnen uitkomen.
Hoe noemt die documentaire in de VRTMax app?Gisteren ook gezien en schrok er ook wel van. Maakt het nog absurder dat hij nu opnieuw mogelijks president kan worden.
Deze is het.Hoe noemt die documentaire in de VRTMax app?
Ligt het aan mij of is 25 dollar veel voor zo'n petje?Ik heb alvast een 25 dollar MAGA petje gekocht als souvenir.
Je steunt de campagne ermee, dus mij lijkt dat niet teveel.Ligt het aan mij of is 25 dollar veel voor zo'n petje?