{BK}Black Devil
Well-known member
Als hij verliest is het gedaan he voor Trump. Dit is zijn laatste kans. De MAGA-cult stopt bij zwaar verlies.Zou trump zijn invloed afnemen denk je als hij verliest?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als hij verliest is het gedaan he voor Trump. Dit is zijn laatste kans. De MAGA-cult stopt bij zwaar verlies.Zou trump zijn invloed afnemen denk je als hij verliest?
Als hij zelf Iowa niet haalt is het game over. Ik verwacht eigl dat Harris vrij vlot gaat winnen. Die swingstates zijn toch eerder democratisch gezind. Die early voting is ook al in het voordeel van Harris , en dan nog de mass media die ook democratisch is. Het kan moeilijk fout lopen. Het is niet enkel Trump tegen Harris, maar ook Trump tegen Kimmel, tegen Colbert, tegen The View, tegen Seth, tegen de Daily Show en noem maar op.Straf:
In een nieuwe peiling die werd uitgevoerd in de staat Iowa, is Kamala Harris haar rivaal Donald Trump voorbijgestreefd. Volgens de uitslagen van de peiling, uitgevoerd in opdracht van krant The Des Moines Register, staat Harris op 47 procent en Trump op 44 procent in de race om het presidentschap.
Weer typisch dat academici die alleen maar papieren kunnen produceren het voor Harris opnemen, terwijl de intellectuelen die in het echte leven staan als dr Phil en Joe Rogan het voor Trump opnemen.Hebben ook net een hele hoop nobelprijswinnaars een open brief naar voor geschoven waarin ze kamala endorsen en waarschuwen voor Trump
![]()
Read the Letter from Nobel Laureates Endorsing Kamala Harris for President (Published 2024)
More than 80 American Nobel Prize winners in physics, chemistry, medicine and economics have signed an open letter endorsing Vice President Kamala Harris for president.www.nytimes.com
Laten we hopen dat dat zwaarder doorweegt dan Musk en X, Rogan, Qanon, Bannon, Roger Stone, Putin, Orban, Bolsonaro, olie industrie, wapen lobby, dr Phil en Hulk Hogan ... voor Trump. Blijft hallucinant dat die nog steeds zon grote kans maakt.
Joe Rogan een intellectueel? Net zoals dr Phil?Weer typisch dat academici die alleen maar papieren kunnen produceren het voor Harris opnemen, terwijl de intellectuelen die in het echte leven staan als dr Phil en Joe Rogan het voor Trump opnemen.
Laten we hopen dat dat zwaarder doorweegt dan Musk en X, Rogan, Qanon, Bannon, Roger Stone, Putin, Orban, Bolsonaro, olie industrie, wapen lobby, proud boys en alle andere extreem rechtse groeperingen en militias, christelijke doomsday cults, dr Phil en Hulk Hogan ... voor Trump. Blijft hallucinant dat die nog steeds zon grote kans maakt.
intellectuelen die in het echte leven staan als Joe Rogan

Het is eigenlijk tekenend voor het huidige politiek klimaat dat dit evengoed een serieuze post kon zijn.Weer typisch dat academici die alleen maar papieren kunnen produceren het voor Harris opnemen, terwijl de intellectuelen die in het echte leven staan als dr Phil en Joe Rogan het voor Trump opnemen.
Het is eigenlijk tekenend voor de huidige maatschappij dat dit evengoed een serieuze post kon zijn.
Bwa hij zal eerst nog een paar maanden klagen dat de verkiezingen vervalst zijn, als Harris dan effectief president is in 2025, verwacht ik wel dat het gaat afnemen. Ik vrees wel dat dit niet zonder slag of stoot zal gebeuren, met zijn corrupte rechters in de Suprème Court.Zou trump zijn invloed afnemen denk je als hij verliest?
Ik hoop dat het nu al flipt, zou Harris enorm helpen, en Ted Cruz is een “despicable” man, die vlugt naar Cancún als het even moeilijk wordt.Ik heb de vorige keer de verkiezingen op Vrt gevolgd en ik herinner me dat toen er gesproken werd over Texas dat men zei dat deze in 2028 wel een battle state kan worden maar dat dit nu in 2024 nog niet zal gebeuren.
Is er Iemand die Texas heeft zitten volgen? Ik vind het wel interessant want als je kijkt naar het aantal stemmen dat de democraten halen in Texas sinds Obama dan zie je toch dat ze langzaam aan het stijgen zijn.
Trump mag dan bij een nederlaag afgeschreven zijn, de globale altright movement van de heteroseksuele, boze en vooral conservatieve stem gaat niet plots verdwijnen. Die gaat gewoon een ander gezicht vinden in de VS. Misschien Vance, misschien een van de zonen, misschien Ivana, of gewoon een andere Republikein die van het paadje is. Het enige wat je kan hopen, is dat de eensgezindheid onder de conservatievelingen verdwijnt en dat er in het machtsvacuum een versplintering optreedt.
Ja ik ook maar ik denk dat 2024 nog een beetje te vroeg is hoezeer ik het ook zou willen zien.Ik hoop dat het nu al flipt, zou Harris enorm helpen, en Ted Cruz is een “despicable” man, die vlugt naar Cancún als het even moeilijk wordt.
In de peilingen ligt Trump 8% voor op Harris in Texas. Voor de senaat is het spannender maar ook daar heeft Cruz enkele procenten voorsprong on Allred.
Ja ik heb al gehoord over het gerrymanderen van de republikeinen en het is inderdaad een vuile streek van hun. Als ze de senaat zouden winnen zou het al mooi zijn dat zou zeker een sterke boodschap zijn.Texas is heel moeilijk door gerrymandering en allerlei regels dat de republikeinen hebben ingevoerd om het stemmen te vermoeilijken.
Het is al berekend geweest dat alle (ingeschreven) democraten daar zouden stemmen dat zij de Staat zouden normaal gezien moeten winnen.
Ook dit is erg om te lezen:
![]()
Paxton: Trump Would've Lost Texas If It Hadn't Blocked Mail-in Ballot Forms
"We would've been one of those battleground states," Texas Attorney General Ken Paxton said.www.newsweek.com