Ja, jong. Lees dan niet wat ik zeg, hè. Ja, ik schreef het woordje racistisch. Ik heb ook 4 paragrafen duiding daarbij gegeven, maar jij blijft hangen aan 'racistisch' en dat ik Trump en alles wat daarbij hoort een racist noem, en Biden vergoelijk. Ja, die truck is symbolisch, maar doen alsof daar niks van racisme aankleeft, is gewoon fout.Maar je noemt dat toch ook racisitisch of hoe moet ik dit lezen?
Het is gewoon symbolisch een héél slimme move om daar met een vuilniskar aan te komen als je politieke tegenstander net je supporters afval heeft genoemd.
Je mag nog blijven beargumenteren dat symbolisme gebruiken slim is, dat zal ik nooit ontkennen en heb ik nooit ontkend.
Zeker, maar een afsluitende speech voor de Democratische stemmers en twijfelaars hoort ook exact dat te zijn, toch. Preaching to the choir. Mensen die al in hun bubbel zitten worden amper getarget in de verkiezingen, en àls dat gebeurt, is het veel vroeger in de verkiezingen. Die luxe heeft Harris niet gehad, natuurlijk.Ik weet het niet, ik denk dat die speech ook wel een beetje "preaching to the choir is", en zekere de mensen die helemaal in de Trump-bubbel zitten daar niet echt door aangesproken worden.
Traditioneel is de acceptance speech de eerste keer dat de presidentskandidaat niet meer spreekt als partijlid maar als president van de Amerikanen. Een traditie waar Trump ook al mee gebroken heeft.