Kamala gooit nog wat olie op het vuur.
Als er nu (opnieuw) BLM rellen uitbreken draagt zij en elke celebrity die weer op de kar springt om "injustice" te schreeuwen mee een verantwoordelijkheid.

Grappig ook dat het wél werkt als de uitspraak in de eigen levensvisie past (George Floyd) maar er "ongelijkheid" is als een jury van 12 (!) tot een conclusie komt die niet in je straat past.

Als we dan toch over ongelijkheid praten wil ik ook wel eens weten of elke dader van de 19 doden en 100den (misschien 1000-den? ) gewonden tijdens de BLM-rellen ook voor een rechtbank is gekomen.
Of hoe injustice te maken heeft met het feit dat iemand die 5 kinderen aanrandt nog vrij loopt tijdens BLM-rellen ofzo, bijvoorbeeld.

Laatst bewerkt:
Kamala gooit nog wat olie op het vuur.
Als er nu (opnieuw) BLM rellen uitbreken draagt zij en elke celebrity die weer op de kar springt om "injustice" te schreeuwen mee een verantwoordelijkheid.
Exactly, ik heb geen vooraanstaande republikeinse toppolitici weten oproepen tegen het justitiesysteem toen de agent in het George Floyd verhaal werd veroordeeld. De minachting van de democratische toppolitici voor het justitiesysteem is weer eens tekenend.

Laatst bewerkt:
De illusie hier is dat men nog steeds denkt dat de republikeinse partij DE partij is van racisme. Het omgekeerde is waar. Democraten hebben niet liever dan dat blank vs niet-blank verhaal levende te houden. White supremacy, mensen volgens huidskleur in een slachtoffer/dader rol steken, van alles wat maar ook een interactie is tussen een blanke en niet-blanke persoon een racisme verhaal maken. Divide divide. En de media helpt graag mee.

Huh child sex trafficker?

Hopelijk zijn deze prosecutors wat competenter dan die tijdens de Kyle Rittenhouse trial, wat een clown show was me dat. Als je Call of Duty spelen al als een argument moet aanhalen...

Nog maar eens een reden waarom de doodstraf afgeschaft moet worden. Stel je voor dat je zo'n idioten als je verdediging krijgt.

Hopelijk zijn deze prosecutors wat competenter dan die tijdens de Kyle Rittenhouse trial, wat een clown show was me dat. Als je Call of Duty spelen al als een argument moet aanhalen...

Nog maar eens een reden waarom de doodstraf afgeschaft moet worden. Stel je voor dat je zo'n idioten als je verdediging krijgt.
Het eerste wat ik daarvan hoor.
Nu ja guilty until proven guilty zeker :D

Exactly, ik heb geen vooraanstaande republikeinse toppolitici weten oproepen tegen het justitiesysteem toen de agent in het George Floyd verhaal werd veroordeeld. De minachting van de democratische toppolitici voor het justitiesysteem is weer eens tekenend.

Ge moet het maar kunnen.
"Het systeem is op die manier ontworpen om groepen (blanke? ) te beschermen."

Dat is straf want er waren 3 blanke die beschoten werden en 2 die gestorven zijn.
En een blanke schutter.
Voor wie is het systeem dan ontworpen?

Maar goed de usual suspects zijn begonnen om, op basis van fake news, het politiek te draaien om in hun wereldbeeld te passen.

Gaan ze dit soort uitspraken nu eigenlijk ook fact checken en eventueel van social media gooien of hoe werkt dat?

Laatst bewerkt:
Best wel teleurstellend van Harris en Cortez. Het is juist het niet respecteren van de rule of law dat het gevaarlijkste was aan Trump.

Thank FUCK hebben ze daar nog altijd BASED BIDEN als president :love:
(CNN)President Joe Biden said Friday he stands by the not-guilty verdict in the Kyle Rittenhouse trial, saying the jury system of trial in the United States works and must be respected.
"Look, I stand by what the jury has concluded," he said. "The jury system works, and we have to abide by it."

Wel tekenend dat the usual suspects hier nu gretig op springen met absurde stellingen als dit:

Bij Floyd niet nee want dat was ZO overduidelijk moord dat het zelfs voor de Republikeinen te absurd was te om te ontkennen (en dat wil wel iets zeggen want dat zijn de pipos die klimaatopwarming, de ernst van covid, Biden zijn verkiezing, etc etc nog altijd in twijfel trekken lol). Maar er zijn nog altijd Republikeinse politici die, zelfs na talloze gefaalde rechtzaken, nog altijd volharden dat Biden de verkiezing gestolen zou hebben. Lijkt me net iets serieuzer dan de uitkomst van deze ene rechtzaak in twijfel te trekken.

Niet dat het niet problematisch is dat dat gebeurt hé, ik vind het ook zorgwekkend. Maar dit ene geval aangrijpen als een of ander 'bewijs' dat het de Democratische kant is die in lala-land leeft en dat de Republikeinse kant eigenlijk nuchter en rationeel zijn is zo absurd dat het satire lijkt.

En als het over zelfverdediging gaat: er zijn meerdere Republikeinse politici, inclusief Trump, die Ashli Babbit ondertussen als martelaar aan het verheerlijken zijn en de agent die haar neerschoot een moordenaar noemen. Dus niet komen doen alsof enkel de Democraten iemand die uit zelfverdediging handelde uit ideologische/politieke overwegingen willen veroordeeld zien.

Maar goed, te midden van alle fuckups, leugens en ontkennen van de realiteit van rechts hebben ze nu ook eens een overwinninkje. Ben benieuwd naar de uitkomst van de zaak Ahmaud Arbery volgende week en de reacties daar op.

Classic Soenens:

"ze geven hiermee het signaal dat je een wapen mag meenemen naar een protest en als ze het afpakken dan mag je hen doodschieten en ga je vrijuit"

Ongelooflijk wat voor onzin die daar allemaal mag blijven uitkramen.

En idd @Solide , wat Biden zei is op dit moment wel een belangrijk, goed en nodig signaal.

Classic Soenens:

"ze geven hiermee het signaal dat je een wapen mag meenemen naar een protest en als ze het afpakken dan mag je hen doodschieten en ga je vrijuit"

Ongelooflijk wat voor onzin die daar allemaal mag blijven uitkramen.

En idd @Solide , wat Biden zei is op dit moment wel een belangrijk, goed en nodig signaal.
Ook wel een redelijke fuck up van VRT
CORRECTIE – In een eerste versie van dit artikel stond foutief dat de mensen die zijn neergeschoten zwart waren in plaats van blank. Onze excuses.

Ik denk dat veel al zou verduidelijken moesten ze de 'protesten' eens deftig benoemen. 100 winkels vernielen en evenveel wagens lijkt me niet echt een 'protest' Zeker al niet op een stad van 100k mensen.

Laatst bewerkt:
Ook wel een redelijke fuck up van VRT

Ik denk dat veel al zou verduidelijken moesten ze de 'protesten' eens deftig benoemen. 100 winkels vernielen en evenveel wagens lijkt me niet echt een 'protest' Zeker al niet op een stad van 100k mensen.
Moet je eigenlijk je standpunt nu herzien? Over de onmogelijkheid voor een eerlijk protest, omdat de jury bedreigd zou worden door de linkse praktijk van doxxing?

Die had ik gezien, maar ik vond het niet bepaald een antwoord.

Wel goed dat de hele situatie een beetje afgerond is, maar ik vind het hier toch vooral walgelijk dat de echte schuldigen totaal buiten schot blijven. Wie 17-jarigen oproept tot terugvechten tegen de criminele antifa, bescherm elkaar en je goederen… draagt hier op z’n minst enige verantwoordelijkheid voor. Net als aanstokers aan de andere kant. Zij maken het buskruitvat, steken er het lont in, steken het lont aan en gaan dan verontwaardigd doen over het individuele buskruit dat ontploft.

Tbh zou ik mij meer druk maken over de ongefundeerde kritiek op een rechtzaak door de vice-president in een land waar sowieso de voorbije jaren al zoveel gewonden en doden geweest zijn door politieke onrust, enorm verdeeld is en die door die kritiek zo nog wat olie op het vuur gooit terwijl er nu al opnieuw rellen gaande zijn dan de ongefundeerde kritiek van een forumlid op BG.

Tbh zou ik mij meer druk maken over de ongefundeerde kritiek op een rechtzaak door de vice-president in een land waar sowieso de voorbije jaren al zoveel gewonden en doden geweest zijn door politieke onrust, enorm verdeeld is en die door die kritiek zo nog wat olie op het vuur gooit terwijl er nu al opnieuw rellen gaande zijn dan de ongefundeerde kritiek van een forumlid op BG.
Wacht, omdat Biden iets gezegd heeft, mogen we niet meer wijzen op de ongefundeerde posts van zwarten?

Wacht, omdat Biden iets gezegd heeft, mogen we niet meer wijzen op de ongefundeerde posts van zwarten?

Ik zeg gewoon dat ik in een topic over de VS waar opnieuw rellen zijn en de VP en bepaalde voorname Democraten ongefundeerde kritiek spuien ik dat belangrijker vind dan een forumlid dat ook ongefundeerde kritiek had. Nergens gezegd dat jullie moesten zwijgen.

Moet je eigenlijk je standpunt nu herzien? Over de onmogelijkheid voor een eerlijk protest, omdat de jury bedreigd zou worden door de linkse praktijk van doxxing?
Het blijft precies hoog zitten. :unsure:

Loser... wees nu eens eerlijk. Is er dit proces niet geprobeerd om de identiteit van de jury leden te achterhalen door de msnbc?
Is de rechter niet online/via mail aangevallen geweest en hijzelf en zijn kinderen met de dood bedreigd?
Heeft de politie niet de gsm moeten afnemen van iemand die probeerde de juryleden te filmen.

Dat het plannetje mislukt is wil niet zeggen dat ze niet geprobeerd hebben. En dat kan je toch alleen maar toejuichen? Of niet?

Laatst bewerkt:
Ik onthou vooral hoe rot en gekleurd onze media is in deze zaak.
Ik heb deze zaak van dichtbij opgevolgd en ken heel wat details ervan.
Het valt echt op hoe VRT & DPG media bepaalde details weglaten in het nadeel van Kyle R. en hoe ze hier en daar gewoonweg leugens verspreiden.

Ze verspreiden geen nieuws in België, ze propaganderen eerder. :sick:

Terug
Bovenaan