Kyle gaat geen dag in zijn leven meer moeten werken.
Bedoel je omdat hij donaties zal ontvangen van bepaalde kringen of omdat hij nooit nog ergens tewerkgesteld zal worden?
Mij lijkt dat hij voor de rest van zijn leven over zijn schouder zal moeten kijken en tot zijn dood zal herinnerd worden aan wat er gebeurd is die avond.
In ieder geval was de vrijspraak wel te verwachten.

Bedoel je omdat hij donaties zal ontvangen van bepaalde kringen of omdat hij nooit nog ergens tewerkgesteld zal worden?
Mij lijkt dat hij voor de rest van zijn leven over zijn schouder zal moeten kijken en tot zijn dood zal herinnerd worden aan wat er gebeurd is die avond.
this... succes met u leven als ge 2 doden op u geweten hebt. Hier zijn geen winnaars feitelijk.

Ik zie'm nu keihard in de aanval gaan, en bepaalde mediakanalen gaan aanklagen voor laster & eerroof (en dan voor een out-of-court settlement gaan).

Nee, hij zal een heel aantal processen starten tegen de mainstream media kanalen die hem hebben zitten zwartmaken.

Herinner je Nick Sandmann nog ?
Die kerel die tegenover een native Amerikaan stond met een tambourine terwijl hij glimlachtte?
Die kerel die helemaal niets met die betoging te maken had en daar gewoon stond.
Die kerel die keihard zwartgemaakt werd door de mainstream media?

Wel Nick heeft een heel aantal processen aangespannen tegen de MSM en harkt de miljoenen nu binnen.

De MSM heeft ook Kyle zitten zwartmaken, zelfs de huidige president Joe Biden verklaart Kyle een white supremacist op twitter.

Nee, hij zal een heel aantal processen starten tegen de mainstream media kanalen die hem hebben zitten zwartmaken.

Herinner je Nick Sandmann nog ?
Die kerel die tegenover een native Amerikaan stond met een tambourine terwijl hij glimlachtte?
Die kerel die helemaal niets met die betoging te maken had en daar gewoon stond.
Die kerel die keihard zwartgemaakt werd door de mainstream media?

Wel Nick heeft een heel aantal processen aangespannen tegen de MSM en harkt de miljoenen nu binnen.

De MSM heeft ook Kyle zitten zwartmaken, zelfs de huidige president Joe Biden verklaart Kyle een white supremacist op twitter.

Veel succes om de president van de US aan te klagen voor defamation...

Geen antwoord op mijn vraag.
Tis ook een belachelijke vraag.
Aangezien er 3 gevallen zijn van potentiële doxing is het niet gebaseerd op drijfzand en roddelpers gebaseerde veronderstellingen.
De kans was zeker reëel. En voor hetzelfde geld is de jury beïnvloedt door extreem rechts. Wie zal het zeggen.
Wat als.. zou het... ? Kheb daar een even ambetant gevoel bij hoor gene paniek.
Vandaar nog eens de oproep om gepolitiseerde cases mss toch iets beter af te schermen van de media en de bevolking.
Zeker een case dat de breuklijnen in de US nog eens pijnlijk blootlegt.

Ik zie er vooral weer een case in van een uitspraak op voorhand verdacht maken voor het geval de uitspraak je niet bevalt. Maar het zal aan mij liggen.

Ik zie er vooral weer een case in van een uitspraak op voorhand verdacht maken voor het geval de uitspraak je niet bevalt. Maar het zal aan mij liggen.
Een volledige vrijspraak bevalt me niet hoor.
Ik had zeker toch iets van straf verwacht over het verboden wapenbezit. 17 jarigen moeten niet met AR15's rondlopen.

Dat had ik nu ook niet verwacht.
17 jaar, rondlopen met AR15. Das toch recklessy endangering safety?
Ik weet natuurlijk niet hoe de wetgeving daar werkt maar als je het recht hebt om daar als 17 jarige met een wapen te lopen dan is dan lijkt het me niet reckless om daar op dat moment aanwezig te zijn met zo'n wapen. Dat zou een beetje zijn als oordelen dat een vrouw die een verkrachter doodschiet reckless zou zijn om in een ongure buurt rond te lopen met een wapen (er van uitgaand dat je daar mag lopen met een wapen).

Zeker in staten met "stand your ground" rules (geen idee of het hier zo is) waar je in het kader van wettelijke zelfverdediging geen verplichting hebt conflicten uit de weg te gaan als je in je recht bent zou zo'n oordeel niet zo logisch zijn.

Ongeacht die kerel zijn voorgeschiedenis maar die had ook ouders/familie die vandaag nog net iets meer verdriet gaan hebben.
Kleinste viool.

Om op het andere te antwoorden, de ironie is dat meneer Grosskreutz, de 'heilige hulpverlener' die van de stad Kenosha 10 miljoen eist. Wel ilegaal in het bezit was van zijn wapen en NIET aangeklaagd is geweest.

Heeft al een jobaanbieding ontvangen van congresman (en child sex trafficker) Matt Gaetz.

1 minder pedofiel op straat is toch wel een beetje een win hé. :)
https://www.wisconsinrightnow.com/2021/03/11/joseph-rosenbaum-sex-offender/

"11 counts of child molestation and inappropriate sexual activity around children, including anal rape. The victims were five boys ranging in age from nine to 11 years old."

Ik snap echt niet hoe zo iemand nog vrij op staat kon rondlopen of meedoen aan (BLM) rellen. Echt geen verlies imo, voor niemand niet.

Positief dat Rittenhouse is vrijgesproken, het was niet slim van hem om die avond op die plaats te zijn met een geweer, maar hij handelde wel uit zelfverdediging.

Feitelijk is die Rittenhouse nest zeer simpel samenvatbaar. Zie je iemand met een wapen die je niet bevalt, blijf er dan van weg. Klaar, geen doden, geen rechtzaak.

Hij is nu onschuldig wat zo goed als betekent dat als een bende (agressieve) betogers iemand tegenkomt die ze niet moeten hebben dat ze die mens met rust moeten laten.

Moest hij schuldig zijn zou het betekenen dat als je niet kan wegkomen aan een agressieve bende dat je ze legaal je moet laten vermoorden.

Ik had zeker toch iets van straf verwacht over het verboden wapenbezit. 17 jarigen moeten niet met AR15's rondlopen.
Muricah. Take it or leave it, een 9mm in een handtasje ter bescherming op een avond clubben zonder concealed permit kan illegaler zijn dan open en bloot rondlopen met wapentuig.

Ook al hoort het niet, is het niet illegaal kan je er niet op straffen of de straf mee verzwaren. Daarvoor moet je eerst enkele wetswijzigingen doorvoeren. Het hangt van staat tot staat af maar het kan al legaal zijn vanaf 14.

Laatst bewerkt:

Omdat er geen verboden wapenbezit was. Kreeg de wapen van een maat ofzo en technisch gezien was dat wettelijk.

Zijn maat is wel aangeklaagd voor verboden wapenbezit.

Lijkt mij een rechtzaak waar de aanklager niets had maar toch besloten had om een klacht in te dienen om onrust te vermijden.

Terug
Bovenaan