Legatus
Well-known member
Aaah ok. Dus eigenlijk was gans dat rapport voor niets. Hebben ze daar jaar+ lang en millioenen tegengesmeten voor niets. Ok dan.Het is legal speak voor een reden. De wetten zijn niet opgelegd door aliens, hè.
Een rapport spreekt zich nooit uit in zulke termen, behalve hier. Hier wordt heel duidelijk gezegd "ik kan niet anders dan zeggen dat ik niks heb, omdat ik wettelijk niet mag". Het staat er bijna letterlijk in. Je conclusie dat een rapport zich altijd zo zou uitspreken, is dan ook een verzinsel.
Een impeachment hoeft geen "innocent until proven guilty", een onderzoek ook niet. Een impeachment heeft zelfs geen druppel bewijs nodig. Als je het wel weet, waarom blijf je het dan constant verkeerd zeggen?
Ze konden op dag 1 eigenlijk dat rapport hebben gemaakt. Ik mag niets zeggen wettelijk, dus badabing badaboom. Noch schuldig, noch onschuldig.
Kijk het is heel simpel. ALS dat rapport, wat het niet heeft, bewijs had gevonden dat Trump en co & Putin in het geheim dikke vriendjes waren, en aan een conspiracy deden om de Amerikaanse verkiezingen te beinvloeden. Dan had je een reeks aan republikeinen die voor impeachment 2.0 zouden hebben gestemd. Dan zat Trump nu in een oranje pak voor hoogverraad. Dan had je democraten, of mensen zoals u, die specifiek konden verwijzen naar WAT Trump juist had gedaan volgens dat rapport. Maar dat heb je niet. Je hebt hier enkel een nietszeggende "Er kan geen uitspraak worden gemaakt noch voor of tegen"