Uiteraard is het beter toch?
Van werkelijk elke kandidaat in de laatste 30 jaar zegt 'het andere kamp' dat het katastrofaal is.
Nu komt Trump niet verder dan wat leugens, of toont men hier filmpjes die beweren dat het kabinet van Harris vroeger wel eens streng opgetreden had tegen marihuana gebruikers.
Aan de andere kant hebben we iemand die 75% van de tijd liegt, dweept met dictators, de verkiezingen wou omver werpen, tot op de dag van vandaag nog steeds de uitslag van 2020 ontkent, en zegt dat hij nu niet kan garanderen dat hij niet hetzelfde gaat doen.
Dat both-side gedoe mocht al gestopt zijn bij Hillary Clinton, maar kijk, ook hier zijn we er weer.
En het zotte is dat het opnieuw zelfs bij West-Europeanen werkt.
Neen, bij Hillary Clinton zat je met een gelijkaardig verhaal van te veel establishment politics.
Had Bernie Sanders de nominatie gegeven en Trump was nooit president geworden.
De polls tonen overweldigende steun voor Harris bij democraten.
Dus waarom zeg je 'werkelijk populaire' alsof dat nu niet zo is?
Omdat die polls duidelijk niet alles zeggen.
Ik weg "werkelijk" populair, omdat Harris haar nominatie niet verdiend heeft, maar ze op een vrij ondemocratische manier bekomen heeft.
Iedereen kent het programma van de democraten.
En ik heb hier in het topic meermaals de gigantisch positieve beleidsdaden van Biden opgesomd van 2021-2023.
Nobody cares, altijd maar 'haha hij is oud'. Ja, ook jij.
Omdat die leeftijd wel degelijk een stevige dealbreaker was, bovendien geraak jij per slot van rekening niet veel verder dan continu te focussen op de vele gebreken van Trump, terwijl die voor iedereen duidelijk zijn.
Euh, continu? Daarom dat er ook telkens met ongeloof gereageerd wordt.
Speel gerust je gespeelde verontwaardiging verder, ik ben hier niet om Trump te verdedigen, maar daarom moet ik nog niet mee gaan in het hoera-sfeertje rond Harris. Geschiedenis heeft met Clinton al bewezen dat dit een zeer gevaarlijk spel is wat de Democraten in de V.S. nu spelen.
Ik wil anders niet weten hoeveel keer ik al Deliveroo besteld heb na teleurgesteld in de koelkast gekeken te hebben
Ik nog nooit, als er niets deftig in mijn koelkast ligt, dan is het een teken dat ik gefaald heb in mijn wekelijkse boodschappen.
Uitstapjes naar de frituur of take-out zijn gepland, en bij gekende (goede) zaken.
Ik zou alvast een stemming in de groep gooien om via Deliveroo te bestellen bij één zaak met als voornaamste argument dat de enige andere zaak die open is, gortig eten serveert dat ik echt niet lust... en dat je anders zou omkomen van de honger, en dat is het dilemma dat het Democratische establishment nu aan de Amerikaanse kiezer gaat voorschotelen, in plaats van tijdig voor een alternatief gezorgd te hebben.