Wat is een black supremacist?Zwarte supremacist dood blanke capitool agent.
![]()
US Capitol: Police officer dies after car rams security barrier
The driver of the vehicle was shot dead by police after lunging at officers with a knife.www.bbc.co.uk
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is een black supremacist?Zwarte supremacist dood blanke capitool agent.
![]()
US Capitol: Police officer dies after car rams security barrier
The driver of the vehicle was shot dead by police after lunging at officers with a knife.www.bbc.co.uk
https://en.wikipedia.org/wiki/Black_supremacyWat is een black supremacist?
BronIn posts captured by Newsweek shortly before the page was taken down, Green described personal difficulties in recent months that included quitting his job to go on "a spiritual journey." Most of the posts focused on his devotion to the Nation of Islam, the Black nationalist religious organization led by Farrakhan. The Southern Poverty Law Center has designated the Nation of Islam as a hate group.
Een white supremacist met iets meer melanine.Wat is een black supremacist?
Oké, dus gewoon "Police officer dies after car rams security barrier". In plaats van de verzinsels, polarisering en semi-racistische post van @Legatus .https://en.wikipedia.org/wiki/Black_supremacy
Van wat ik lees was het vooral een geestesgestoorde die geaffilieerd was of dweepte met nation of islam
Bron
euh, nee?Oké, dus gewoon "Police officer dies after car rams security barrier". In plaats van de verzinsels, polarisering en semi-racistische post van @Legatus .
Ja, ik ken de Nation of Islam, ja.euh, nee?
Kerel was geestesgestoord en dweepte met nation of islam. Nation of islam is een rechts nationalistische beweging die zwarte supremacy uitdraagt. Is trouwens ook een heel rabiate anti lgbtq beweging.
New york times belicht dit ook hoor?
Er wordt toch altijd naar achterliggende motieven gezocht ongeacht welke aanslag? Waarom zou dit nu anders zijn?
Grappig. Artikel na artikel en verschillende posts hier. Waar men praat over white supremacist dood zwarte medemens = geen probleem.Oké, dus gewoon "Police officer dies after car rams security barrier". In plaats van de verzinsels, polarisering en semi-racistische post van @Legatus .
De enige link met Nation of Islam staat in posts op zijn Facebook, die ondertussen zijn afgeschermd (dat is protocol), waarin hij zich lovend over hen uitlaat. @Legatus doet graag alsof het hier om eenzelfde link is met black supremacy als de link tussen verschillende proud boys en extreemrechtse groeperingen. Naar alle waarschijnlijkheid is dat niet het geval. Dus geen twee maten en twee gewichten voor hetzelfde voorval, maar gewoon twee verschillende voorvallen.Volgens de VRT was het gewoon weer een "verwarde man"
Geen enkele vermelding van NOI, ras,...
Terwijl bij elk ander topic in de VS ras wél de belangrijkste rode draad is.
Onlangs nog zelfs toen er in Alabama een vakbond zou komen bij Amazon.
Toen een blanke man 8 mensen neerschoot kwam dat motief ook naar voor. "Asian hate crime".
Dat er 2 blanke slachtoffers bij waren en de maandenlange voorafgaande moorden en aanvallen op Aziaten door vnl zwarten waren ook het vermelden niet waard uiteraard.
Maar wel de link maken naar Trump in hun verslag omdat hij het "Chinese virus" had genoemd.
De enige link met Nation of Islam staat in posts op zijn Facebook, die ondertussen zijn afgeschermd (dat is protocol), waarin hij zich lovend over hen uitlaat. @Legatus doet graag alsof het hier om eenzelfde link is met black supremacy als de link tussen verschillende proud boys en extreemrechtse groeperingen. Naar alle waarschijnlijkheid is dat niet het geval. Dus geen twee maten en twee gewichten voor hetzelfde voorval, maar gewoon twee verschillende voorvallen.
En iemand die overduidelijk psychische problemen heeft en allerlei drugsposts heeft gemaakt doorspekt van psychoses een "verwarde man" noemen, lijkt me redelijk acuraat? Als de linkt met NOI dan toch sterker blijkt dan nu wordt gereport, kan er inderdaad meer aan de hand zijn. Maar Legatus wil aanklagen wat hij precies zelf doet, daar zal ik het nut nooit van snappen.
En mijn punt is dat in je bewijs daarvan, je een zaak uitkiest van wit vs zwart waarbij de banden overduidelijk zijn, en voor het bewijs van zwart vs wit kies je een zaak waarbij de band bijzonder vaag is. "hij zou facebookposts hebben waar hij zich lovend heeft uitgelaten over de Nation of Islam" is niet bepaald "hij was geregistreerd op Stormfront, deed optochten mee en schreef op FB haatberichten over Joden".Het punt is dat bepaalde media duidelijk maar 1 narrative hebben. Blank vs Zwart waarbij elke link met white supremacy of racisme gelegd wordt en dan wel allerlei feiten aan de kant geschoven worden (zie hierboven).
Maar als het zwart vs wit is dan wordt er plots wél voorzichtig met informatie omgesprongen.
En worden belangrijke gebeurtenissen in de VS wél genegeerd.
Maar als het toen niet was ‘met de minste aanwijzing’, maar een veel duidelijkere aanwijzing? Dan is er toch geen dubbele standaard?Het gaat mij ook niet of in deze de banden dan duidelijker waren of niet. Het gaat om de belachelijke dubbele standaard. Waar omgekeerd er wél vermelding is van de mogelijke reden met de minste aanwijzing, al spreken de feiten dat tegen.
Zoals ik zei oa Asian hate is al maanden een thema, ik ben dat hier nog komen posten 4 maand geleden. Maar toen passeerde het gewoon zonder aandacht.
Terwijl andere thema's op vaak overdreven wijze gebracht worden in het kader van racisme van de blanke bevolking. De VRT is gewoon de narrative die zij ervan willen maken aan het doorduwen. Want plots ligt de oorzaak van alles bij racisme van de blanke tegen de rest.
Die dubbele standaard mag gewoon es stoppen. That's it.
Hoe dan?Maar als het toen niet was ‘met de minste aanwijzing’, maar een veel duidelijkere aanwijzing? Dan is er toch geen dubbele standaard?
Nog niet veel akkoord geweest met je in dit topic, maar imo heb je hier toch gelijk. Als iemand facebook-berichten plaatst of liked van een extreme groep is een teken dat hij of zij er toch mee dweept. Persoonlijk vind ik het dan ook vreemd dat sommigen dit als een non-issue bezien. zelfs al tilt men zwaarder aan het feit dat hij mentaal niet in orde was, het een zal het ander wel beinvloed hebben.We zullen het nog eens proberen.
Blanke man posts video's van Hitler speeches op zijn facebook. Doneert geld aan de KKK. Beetje later rijdt hij doelbewust in op een checkpoint aan het capitool, waar hij een zwarte politieagent dood. Beeld u nu in wat voor headlines en reacties men zou krijgen. Idd. Men had hier al 5 pagina's extra aan deze thread.
Oprechte vraag: wat is volgens u de reden dat ze de asian-hate minder belichten?Hoe dan?
Als je feiten gewoon niet vermeld om het in een bepaald kader te kunnen plaatsen?
Leunt al dicht bij fake news aan als je 't mij vraagt.
En zoals gezegd het uitermate selectief brengen van nieuws om het in een bepaalde narrative te brengen ligt er gewoon vingerdik.
Oprechte vraag: wat is volgens u de reden dat ze de asian-hate minder belichten?