Maar hem uitsluiten, is evenzeer cheaten.
Hem uitsluiten in de zin van hem in de gevangenis gooien als hij een misdrijf pleegde waarvoor je in de gevangenis kan komen is niet cheaten, dat is de wet toepassen die hij onder zijn bewind niet heeft veranderd (en er dus geen meerderheid voor was om dat te veranderen).

De wet niet toepassen omdat iemand populair is, maar geen voldoende meerderheid heeft om zijn straf teniet te doen, zou misdadig zijn. Dat is namelijk de wet niet toepassen die voor iedereen gelijk toegepast moet worden.

Dat jij die z'n onzin nog serieus kan nemen... Hij gaat zoals altijd weer een hoop onzin proberen spinnen om mist te creëren om zijn volgelingen op te zwepen in de hoop zo zijn straf te ontlopen. Zijn ego komt altijd op de eerste plaats en je kan er op rekenen dat hij amerika onder de bus zal blijven gooien voordat hij ooit zijn verlies/ongelijk zal toegeven. Dat hij daarvoor vanalles uit zijn mouw zal blijven toveren is een gegeven.

Benieuwd waar dit weer heen gaat...
Stay tuned!

Yes please!!!

Mijn fornuis is niet groot genoeg voor alle zakken popcorn te poffen die ik nodig heb de de dag dat Trump live tijdens z'n eigen rechtzaak misdaden tegen de espionage act begaat.

Dat jij die z'n onzin nog serieus kan nemen... Hij gaat zoals altijd weer een hoop onzin proberen spinnen om mist te creëren om zijn volgelingen op te zwepen in de hoop zo zijn straf te ontlopen. Zijn ego komt altijd op de eerste plaats en je kan er op rekenen dat hij amerika onder de bus zal blijven gooien voordat hij ooit zijn verlies/ongelijk zal toegeven. Dat hij daarvoor vanalles uit zijn mouw zal blijven toveren is een gegeven.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik me ook wel afvraag wat hij in godsnaam ons zal presenteren hoor...

De "verkiezingsfraude" is nu al zo vaak ontkracht, dat het slaapverwekkend aan het worden is.
Maar toch, als hij "bewijzen" heeft, dan ben ik toch wel eens benieuwd wat dat moge zijn. :') toch straf dat hij daar nu nog mee blijft afkomen, op amper 1 jaar van de nieuwe verkiezingen, die hij maar beter wint (als hij de cel wil ontlopen).

Mike Pence trekt zich dus , zoals verwacht terug, met amper 1 procent....

Was te verwachten, ik had hem eigenlijk wel graag: good values, zijn normen en waarden sluiten aan bij wat ik voor ogen heb.
Echter zoals ik hier al heb gezegd: voor 2024 is het enkel Trump die zal tellen voor de Republikeinen.

Al de rest zou beter hun centjes sparen tot voor in 2028. Dan is er van Trump & Biden zowiezo geen sprake meer.
Wat is 4 jaar nu in een mensenjaar? Maar wel jammer van het campagne geld.
Bovendien, als je al eens hebt meegedaan aan preliminaries, en je bent toen er uit moeten trekken, begin je toch met een streepje achter vind ik.
(kiezers zullen denken: vorige keer heeft hij al vroeg moeten terug trekken, waarom zou ik er nu nogmaals op moeten stemmen?)

Meer en meer moslims die voor Biden stemden in 2020,zeggen nu voor de Republikeinen te stemmen in 2024.
Omdat Biden geen cease fire oproept, en teveel steun aan israel geeft.

Toch wel een mindfuck van jewelste!
Moslims die de grootste islamofoob president ter wereld, Trump, gaan steunen zo.

En het lijkt serieus te zijn,want velen van hen nemen die Palestijnse oorlog echt persoonlijk.
Niet wetende dat Trump dan gewoon terug een muslim travel ban zal installeren wellicht... 🤫

En dat Trump uberhaupt geen Palestijnse staat wil steunen, getuige zijn erkenning van Jeruzalem als hoofdstad van Israël en zijn roadmap to peace die ook nergens op sloeg.

Het woord kiesvee in actie zeker? De waan van de dag doet het verleden vergeten.

Lijkt me eerder dat vele moslims gewoon niet zullen stemmen. Wat volstrekt begrijpelijk is gezien de houding van zowel Biden als Trump.

Lijkt me eerder dat vele moslims gewoon niet zullen stemmen. Wat volstrekt begrijpelijk is gezien de houding van zowel Biden als Trump.
Dan nog liever een niet stem.

Want laat ons eerlijk zijn... Veel moslims gaan wel niet op Trump gestemd hebben in 2020...

Dus als al die biden stemmende moslims van 2020 thuisblijven en niet stemmen, is dat een win win situatie voor Trump.

Meer en meer moslims die voor Biden stemden in 2020,zeggen nu voor de Republikeinen te stemmen in 2024.
Omdat Biden geen cease fire oproept, en teveel steun aan israel geeft.

Toch wel een mindfuck van jewelste!
Moslims die de grootste islamofoob president ter wereld, Trump, gaan steunen zo.

En het lijkt serieus te zijn,want velen van hen nemen die Palestijnse oorlog echt persoonlijk.
Niet wetende dat Trump dan gewoon terug een muslim travel ban zal installeren wellicht... 🤫

En dan lees je dit. damn.

Like trump once said..
And i quote.

#
We cannot let these people into our country, untill we figure out what the hell is going on over there. #
Een domme quote toen en een nog dommere quote nu. Ze weten goed genoeg “wat er zich daar afspeelt”, aangezien de grote belangen die ze in het M.O. hebben.

Laatste swing state poll van New York Times zou Trump het halen van Biden.

Er is dus nog een timeline waar Trump wint en zichzelf voor alles probeert een presidential Pardon te geven. Gevolgd door waarschijnlijk wat constitutionele rechtzaken (die Republikeins gezind zijn)

Laatste swing state poll van New York Times zou Trump het halen van Biden.

Er is dus nog een timeline waar Trump wint en zichzelf voor alles probeert een presidential Pardon te geven. Gevolgd door waarschijnlijk wat constitutionele rechtzaken (die Republikeins gezind zijn)
Nogmaals: Trump KAN zichzelf niet pardonneren voor staatszaken.

Nogmaals: Trump KAN zichzelf niet pardonneren voor staatszaken.
En toch gaat hij het doen 🙂

Nee serieus, als Trump wint (en dat scenario wordt steeds realistischer zijn) dan gaan er ongeziene zaken gebeuren in de USA. Dingen die véél verder gaan als in zijn eerste termijn. En Europa en gaat nog maar eens met een zware kater wakker worden.

En toch gaat hij het doen 🙂

Nee serieus, als Trump wint (en dat scenario wordt steeds realistischer zijn) dan gaan er ongeziene zaken gebeuren in de USA. Dingen die véél verder gaan als in zijn eerste termijn. En Europa en gaat nog maar eens met een zware kater wakker worden.
Het punt is: hij kan een gouverneur onder druk zetten of gewoon vragen het doen. Maar veel meddlen in staatszaken, zal de scheur binnen de GOP alleen groter maken. Dat is anti-Republikeins.

Het punt is: hij kan een gouverneur onder druk zetten of gewoon vragen het doen. Maar veel meddlen in staatszaken, zal de scheur binnen de GOP alleen groter maken. Dat is anti-Republikeins.
Is er dan nog iets Republikeins aan de huidige Republikeinen? :p Kan SCOTUS hier zich mee moeien en het toch doorduwen?

Wat een vreemde tijden.

Terug
Bovenaan