Probleem is dat zij ook niet populair is ...Kan biden niet gwn kamala harris naar vooren schuiven?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Probleem is dat zij ook niet populair is ...Kan biden niet gwn kamala harris naar vooren schuiven?
En zelfs moest ze dat zijn, je kan toch moeilijk de kandidaat vice-president laten debatteren met de kandidaat president van de andere kant. Volgens mij is dat gewoon zelf toegeven dat je presidentskandidaat een vergissing was.Probleem is dat zij ook niet populair is ...
Ook maar een momentopname, maar eentje die ook niet onopgemerkt voorbij gaat en veelzeggend is hoe de leeftijd zich laat zien bij Biden. Straks gaat hij nog een rollator nodig hebben om rond te geraken. Ik verwacht dat dit wel een en ander gaat losmaken bij de Democraten en misschien dat Jill zelf wel aangeeft dat het genoeg is geweest en dat hij naar huis moet gaan. Dit is beschamend.

Goh ... breng ze niet op ideeën hé.330 miljoen amerikanen en dan gaat de keuze wie het land moet leiden tussen deze twee.
Je moet echt al moeite doen om iemand slechter te vinden dan deze twee figuren. Hallucinant.
330 miljoen amerikanen en dan gaat de keuze wie het land moet leiden tussen deze twee.
Je moet echt al moeite doen om iemand slechter te vinden dan deze twee figuren. Hallucinant.
Hopelijk is het nog niet te laat en komen de democraten nog tot inkeer. Kunnen ze Anthony Blinken niet naar voor schuiven? Ik denk dat ik niet alleen ben in het gevoel dat die het schip meer op koers aant houden is dan Biden en dat die wel de kennis, kracht en uitstraling heeft die je van een president zou mogen verwachten.
Goh, ik zie dit televisiedebat (dat relatief vroeg komt) als een test voor Biden. Waar hij dus gefaald heeft. Zou niet verbaasd zijn als de Democraten nu snel-snel nog een andere kandidaat uit de hoed toveren ... Is nu toch wel bewezen dat Biden niet verder kanHopelijk is het nog niet te laat en komen de democraten nog tot inkeer. Kunnen ze Anthony Blinken niet naar voor schuiven? Ik denk dat ik niet alleen ben in het gevoel dat die het schip meer op koers aant houden is dan Biden en dat die wel de kennis, kracht en uitstraling heeft die je van een president zou mogen verwachten.
Zou hij dat zelf willen en is hij daar een geschikte kandidaat voor? En kan hij de Democraten onder zich verenigen?Blinken als president zou een verademing zijn.
Dementie wordt al langer geopperd en lijkt mij zeker mogelijk. Hij is regelmatig verward en doet dan raar of geraakt niet uit zijn woorden.BTW, ben ik overigens de enige die zich afvraagt wat er met Biden aan de hand is ? Dit is toch niet zomaar 'ouderdom' ? Mijn schoonmoeder wordt er 80, mijn grootouders waren ook nog veel helderder toen ze al een eind in de 90 waren. Wat Biden recent laat zien lijkt me toch te wijzen op dementie o.i.d. ?
Hallucinant dat dit de 2 kandidaten zijn in het machtigste land van het Westen.
Mensen die steeds roepen dat Biden aan dementie zou lijden hebben die ziekte nog nooit van dichtbij gezien denk ik. Dit zijn toch juist typische ouderdomsverschijnselen van een 81-jarige: denksnelheid naar omlaag, gevat antwoorden wordt moeilijk, je eens vergissen van term/jaartal/naam,…etc. Stotteren heeft die altijd al gehad dus dat kan je niet meetellen.BTW, ben ik overigens de enige die zich afvraagt wat er met Biden aan de hand is ? Dit is toch niet zomaar 'ouderdom' ? Mijn schoonmoeder wordt er 80, mijn grootouders waren ook nog veel helderder toen ze al een eind in de 90 waren. Wat Biden recent laat zien lijkt me toch te wijzen op dementie o.i.d. ?
Hallucinant dat dit de 2 kandidaten zijn in het machtigste land van het Westen.
Zou hij dat zelf willen en is hij daar een geschikte kandidaat voor? En kan hij de Democraten onder zich verenigen?
Zou zeker geen goed doen voor de democraten maar voor mij is Trump toch een grotere schande voor de Amerikaanse politiek in zijn geheel.Nog 4 maanden tot de verkiezingen: veel te laat om nu nog van kandidaat te wisselen en dat zou ook totaal ongeloofwaardig overkomen. De Democraten hebben het verpest, wat een absolute schande is die partij toch.
Trump draagt al even een pamper volgens de geruchten.Een president in een rolstoel hebben we al eens gehad maar aan dit tempo is de eerste president die een pamper draagt een kwestie van tijd.![]()