Volgens 538 op dit moment vier jaar geleden vergeleken met nu.

Approval rating Biden: 41.9%
Approval rating Trump 4 jaar geleden: 39.1% (dat zou nadien stijgen tot over 40%)

Disapproval rating Trump 4 jaar geleden: 55.7%
Disapproval rating Biden: 53.4%

De cijfers zijn voor Biden slechter dan voor eender welke president op dit moment in de geschiedenis sinds het wordt bijgehouden (en dat is sinds Truman al min of meer zo, al zijn de peilingen nu wel frequenter en misschien beter ook), op Trump dus na.

Dit zijn geen cijfers waar je verkiezingen mee wint. De cijfers van Biden zijn ongeveer de cijfers van Trump op verkiezingsdag 2020, al krijg je soms een pre-election bump (Obama had die ook) omdat je dan campagne moet voeren en als je wint ook een post-election bump of post-inauguratiebump.

Aan de andere zijde wordt het Trump of een Trumpist. Je zou er haast popcorn bij gaan halen om het einde van de VS zoals we dat hadden gekend mee te maken: de leider van het Vrije Westen.

De propaganda van de democraten wordt hier ook wel gewoon blindelings geslikt. Voter id racisme blabla. Zijn het weer verkiezingen binnenkort? (Mid-terms) En zei Biden nu dat de verkiezingen in November nu wel is 'gestolen' kunnen worden? Oh neen. Hypocriet much?

Hoe durft men ID vragen zodat ge kunt aantonen dat ge wel degelijk stemrecht hebt. Met miljoenen aan ilegalen dat de US heeft is dat niet meer dan logisch.

De vorige verkiezingen waren toch ook de meest faire? Waarom de regels dan nu willen veranderen? :unsure:

alle gekheid op een stokje maar de filibuster moest nu van tafel terwijl de democraten de vorige legislatuur er toch gretig van gebruik gemaakt hebben?
Beide partijen zijn daarin nogal redelijk hypocriet.
Trouwens wou trump in 2018 de filibuster ook al niet weg en is die geblokkeerd door de democraten?

Laatst bewerkt:
Ja want in die 14 jaar hebben ze die miljard stembiljetten allemaal gecheckt.
Snap je dit nu écht niet? Dit is het resultaat van de > 1 miljard stemmen die GECONTROLEERD zijn. En ze hebben OP AL DIE CONTROLES 31 gevallen ontdekt. Dus ja, dat is dus het resultaat, indien ze die stemmen niet hadden geteld, hadden ze er met name geen ontdekt.

Snap je dit nu écht niet? Dit is het resultaat van de > 1 miljard stemmen die GECONTROLEERD zijn. En ze hebben OP AL DIE CONTROLES 31 gevallen ontdekt. Dus ja, dat is dus het resultaat, indien ze die stemmen niet hadden geteld, hadden ze er met name geen ontdekt.
Hahaha. Hoe naief moet ge zijn? Gij denkt echt dat elke stem gecontroleerd wordt op echtheid?

Voor mail in alleen:
"All 50 states and the District of Columbia require a voter to sign a statement or affidavit when voting by mail, and some also require personal information such as birth dates, addresses and driver’s license numbers. The signature can then be compared with the voter’s signature on file, usually from a voter registration form."

Elke Joe kan dus gaan stemmen zonder echte check. Er is bijna geen actieve check op ID.
En vraag mij af hoe dat er uitzag voor 2015. Zeker was er een pak minder mail in dan in 2020.
Signatures die worden geweigerd bij de cross check worden niet geklasseerd als fraude.

Als ge in persoon gaat stemmen, in de meerderheid van de staten, en zeker voor 2015 moet ge u regristreren vanuit een adres, geen ID nodig.
Ge daagt op en stemt. Done.

En in de staten waar ge ID nodig hebt wordt er niet actief gecheckt op vervalsing van het ID. Enkel met social security.

De cases die gevonden zijn, dat kwam er door een lokaal onderzoek, actief. Passief wordt daar niet naar gekeken.

Laatst bewerkt:
Dat is niet echt eerlijk hé.

Ze komen af met bewijzen dat op 1.000.000.000 stemmen er maar 31 gevallen van fraude zijn.

Jij komt af met je zinnetje : hahaha hoe naief kan je zijn.

Dat is niet echt eerlijk hé.

Ze komen af met bewijzen dat op 1.000.000.000 stemmen er maar 31 gevallen van fraude zijn.

Jij komt af met je zinnetje : hahaha hoe naief kan je zijn.
Neen ik kom met veel meer af dan gewoon dat zinnetje.
Dat artikel/onderzoek is niets waard. Dat is het hele punt hier. En hier werd een zogezegd feit gepresenteerd dat foutief is: "GECONTROLEERD"
Dat is niet zo.

Dat artikel/onderzoek is niets waard. Dat is het hele punt hier. En hier werd een zogezegd feit gepresenteerd dat foutief is: "GECONTROLEERD"
Dat is niet zo.
Als jij beweert dat er veel fraude is met vote by mail, dien jij dat toch te bewijzen?
En niet de andere die afwezigheid van fraude moet bewijzen?

Waarom heeft de GOP niet eens een paar miljoen stemmen gecontroleerd en zo de fraude gemakkelijk bewezen?

Dat is niet zo.

dus ze hebben 1 miljard stemmen genomen : bekeken of er fraude was en ze merken maar 31 gevallen.

Jij komt af met de huidige procedure om aan te tonen dat er wel fraude is terwijl een onderzoek net aantoont dat met huidige procedure maar 31 op 1 miljard gevallen zijn.

dus ze hebben 1 miljard stemmen genomen : bekeken of er fraude was en ze merken maar 31 gevallen.

Jij komt af met de huidige procedure om aan te tonen dat er wel fraude is terwijl een onderzoek net aantoont dat met huidige procedure maar 31 op 1 miljard gevallen zijn.
Er zijn 10.000 covid testen uitgevoerd op een groep van 10.000.000 en er zijn maar 1000 met covid! Goed nieuws!

Er zijn 10.000 covid testen uitgevoerd op een groep van 10.000.000 en er zijn maar 1000 met covid! Goed nieuws!
Perfect voorbeeld.

Dat is 10% van het sample dat positief is.
Dat zou idd een aanwijzing zijn dat er waarschijnlijk ook veel positieve gevallen zijn in de 9.990.000 rest van de bevolking.

De GOP kan toch eens 100.000 stemmen in detail controleren en de resultaten daarvan publiek maken om hun punt te ondersteunen?
Waarom gebeurt dit niet?

Dat is 10% van het sample dat positief is.

De GOP kan toch eens 10.000 stemmen in detail controleren en de resultaten daarvan publiek maken om hun punt te ondersteunen?
Waarom gebeurt dit niet?
Ik was zelf weer even vergeten dat ik mij had voorgenomen om niet langer met deze zelf verklaarde expert te discussiëren.

Zaken worden weer ontkracht en we hebben het weer over whataboutisms (Trendwoordje van 2022).

Maar goed. Voter id, wat toaal logisch is. Maar omdat het vanuit republikeinse kant komt = bad, evil, racisme, enzzo. Democraten zeggen racisme = automatisch slikken en talking points herhalen.

Zaken worden weer ontkracht en we hebben het weer over whataboutisms (Trendwoordje van 2022).

Maar goed. Voter id, wat toaal logisch is. Maar omdat het vanuit republikeinse kant komt = bad, evil, racisme, enzzo. Democraten zeggen racisme = automatisch slikken en talking points herhalen.
Je beweert dat die wetten er komen om fraude tegen te gaan.

Ik vraag gewoon naar onderzoeken die al uitgevoerd werden over bv. 10.000 stemmen en waarbij dan significante fraude gevonden werd, waardoor de wetten best aangepast worden?
Dat is toch niet onredelijk?

Ik was zelf weer even vergeten dat ik mij had voorgenomen om niet langer met deze zelf verklaarde expert te discussiëren.

Heerlijk om die pagina's terug te lezen eigenlijk.

Die uitspraken van dezelfde usual suspects, compleet verkeerd in werkelijk alles wat ze maar kunnen verkeerd zijn.
En dan jij die er iedere keer boenk op zit, en gewoon genegeerd wordt in het begin.
Resultaat een jaar later: gewoon verder doen met de youtube bronnen, het msm gezever, en geloven wat de GOP uitkraamt.

Ik heb wel een warme herinnering aan deze:
"@Five-seveN Mijn voorspelling: Trump gaat winnen, klaar als een klontje. Als je zelfs nu nog altijd overtuigd bent dat Biden gaat winnen gelieve u te begeven naar de betere goksites in België, je krijgt 3x je inleg terug. Put your money where your mouth is"

Ik wist niet dat de betting sites zo verkeerd waren, en ik heb toen effectief 200 euro ingezet (was het maximum daar) op Biden.
Toch mooi +- 600 euro binnengeharkt onder het motto "ik discussieer niet meer op internet tenzij ik er geld mee verdien als ik gelijk heb" :biglaugh:

Je beweert dat die wetten er komen om fraude tegen te gaan.

Ik vraag gewoon naar onderzoeken die al uitgevoerd werden over bv. 10.000 stemmen en waarbij dan significante fraude gevonden werd, waardoor de wetten best aangepast worden?
Dat is toch niet onredelijk?
1. Weet ik niet.
2. Niets mis met preventief inspelen en iets dat stamt uit logica om daar wetten rond te maken. Zeker als ge weet dat er miljoenen ilegalen zijn, mail in ballots meer en meer de norm zullen worden, en dat veel staten geen sterke check hebben op fraude.
3. Onredelijk zijn is dat linken aan racisme because republicans.

Terug
Bovenaan