Computer Amd athlon 64 X2 4800+ (socket 939)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guardian-X-

Member
iTrader: 100% (110/110)
Gevraagde goederen
Amd athlon 64 X2 4800+ (socket 939)
Gezocht .. eentje uit de oude doos:

Amd athlon 64 X2 4800+ (socket 939)

Of een FX-60 / Opteron 185 maar dat lijkt me onbegonnen werk.

Als je iets hebt prijs + info graag.

Mvg,

G-X
 
Laatst bewerkt:
net gekeken : helaas modelletje dat je zocht niet meer liggen
enkel deze heb ik nog AMD Athlon II X2 250 zit momenteel nog gemonteerd op een mobo daar zal je waarschijnlijk niks aan hebben ?
 
ik heb denk ik nog een x2 4000 indien interesse

Hoh hangt een beetje af van de prijs ... er zit nu een 3800+ in en qua performance in een XP build ga ik wss niet veel verschil zien. En ik zou nadien dan wss nog verderkijken voor die 4600/4800 en als ik ene vindt zit ik dan al met 2 cpu's die ik niet gebruik.

Ik kijk voorlopig nog even verder maar kan geen kwaad van uw prijs te zeggen als ik dan later er nog op terug wil komen.

Alvast bedankt.
 
Ik heb denkek nog ne 4400+ liggen. Staat wel bij mijn ouders, maar weet ni zeker ofdat ne socket 939 is. Ik vermoed dat ne AM2 is, ik moet nu zondag naar daar, alsek het ni vergeet kijkek eens & latek iets weten moest ge interesse hebben.
 
Heb nog een opteron 165 van een goede revisie.

Is mss ook interessant maar hangt af van uw prijs?

Ik heb denkek nog ne 4400+ liggen. Staat wel bij mijn ouders, maar weet ni zeker ofdat ne socket 939 is. Ik vermoed dat ne AM2 is, ik moet nu zondag naar daar, alsek het ni vergeet kijkek eens & latek iets weten moest ge interesse hebben.

Mag altijd. Als het S939 is mag je gerust uw prijs er bij vermelden.
 
Wat wil je nog voor die Opteron 165 geven?

€20 incl?

Een athlon 64 x2 zou infeite beter zijn voor mij want heb geen nood aan overclocken etc. Dus plug&play zoals een 4400+ of hoger zou ideaal zijn. Die Opterons zijn dan wel zeer stabiel maar zijn out of the box niet persé beter dan een Athlon64 x2(voor mijn doeleind althans) en wil toch wat rekening houden met het feit dat ik €60 betaald heb voor de volledige setup waar die cpu in moet komen (zit nu een 3800+ in op een DFI lanparty).
 
Laatst bewerkt:
Was een socket AM2 moederbord.
Geen probleem toch bedankt voor het nazien!

Ik heb hier een athlon 64 x2 4400+ uit een shuttle pc, ik kan hem niet meer booten, geen idee wat er stuk is. Van waar ben je?

Wat is het type nr van de shuttle? Voor zeker te zijn dat het socket 939 is.

Doe je eventueel heel de shuttle weg?

Ben van Eke/Nazareth (tussen Gent en Deinze).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan