Amazon Prime

Deze week ontdekt dat Battlestar Galactica op prime staat, dacht die nog eens te bekijken. Blijkt dat de miniserie waar het mee begint, niet beschikbaar is in België 🤣 Heb het dan maar zo gelaten😔
Gewoon downloaden, blijft een fantastische serie. Ze verliezen de pedalen naar het einde toe maar blijft 10x beter dan alle Star Wars shit die we op ons hebben gekregen de laatste jaren.

Deze week ontdekt dat Battlestar Galactica op prime staat, dacht die nog eens te bekijken. Blijkt dat de miniserie waar het mee begint, niet beschikbaar is in België 🤣 Heb het dan maar zo gelaten😔
Heeft er wel opgestaan. Dus ik vermoed dat dat nog wel terug gaat komen. Maar wel lame dat ze het laten gebeuren. Hoe kan je nu een reeks aanbieden zonder het begin...

Alleen er staan ook films of serie's bij waar je kan huren of kopen of gratis na een andere dienst bekijken.

Dat vind ik super irritant!

Alleen er staan ook films of serie's bij waar je kan huren of kopen of gratis na een andere dienst bekijken.

Dat vind ik super irritant!
Ik heb ze een jaar of 2 bekeken op prime en toen stond alles er gewoon op (ik denk zelfs Razor).

Dat was toch een gouden periode van TV-series, je had toen Sopranos, The wire, Firefly, Battlestar Galactica enzovoort die in tijdspanne van een paar jaar zijn gemaakt. Ze kunnen een voorbeeld nemen aan hoe ze 'strong female characters', LBGTQ representatie enzovoort in deze series verwerkte, dat was gewoon deel van het verhaal en voelde natuurlijk aan ipv de bagger dat tegenwoordig op ons bord komt.

Ik kan toch gewoon kijken naar die 4 seizoen van Battlestar Galactica
Die 4 seizoenen staan er inderdaad op, maar da's niet het begin; daarvoor was er al een miniserie (2 afleveringen, 3 u) waar het hele verhaal start (aanval cylons e.d.), redelijk essentieel dus. Als je op prime bij seizoen 1/4 begint, zoals ik eerst nietsvermoedend deed (ik wist dat totaal niet meer, ik heb die miniserie + aantal latere afleveringen ooit wel gezien op TV (VT4?), maar da's toch al lang geleden 😅 ), krijg je een recap "previously on Battlestar Galactica".
Zal de miniserie dan idd maar elders halen :D. Toch wel altijd opletten bij streaming diensten; wat wanneer waar verschijnt/verdwijnt (2 jaar geleden had ik bijv. geen prime)

The boys S4 begonnen, vraag me af hoelang ze dat homelander gedoe nog gaan uitmelken.

I see what you did there. :oi22:

tenor.gif

Vind het toch heel wat minder dit seizoen, teveel vulling en onnozele dingen die er niets toe doen.

[Het verhaal met Simon Pegg is toch totaal niet nodig, is er enkel precies om nog wat gore te kunnen tonen]

De serie Those about to die over Romeinse gladiatoren is bij ons beschikbaar op Prime video (kwam stipt om middernacht uit op 19 juli). Alle 10 afleveringen zijn ineens te bekijken.

Oei, hopelijk toch het laatste. De reeks was echt fantastisch begonnen maar seizoen 4 was toch wel heel wat minder voor mij.
Ik vond 4 wel dik meevallen eigenlijk. De eerste drie nog eens herbekijken om te zien hoe ze zich allemaal onderling verhouden maar echt slechter dan de vorige 3 vond ik het niet.

Grootste minpunt zat em in de finale imo:
  • Hoe Butcher en Mallory de situatie met Ryan aanpakken. Butcher ziet halverwege het seizoen het licht en net wanneer Ryan in de hoek wordt geduwd, laat hij het in mijn ogen na om hem te helpen/begrip te tonen. Idem met Mallory eigenlijk.
  • Sage haar 4D chess. De moord van Butcher op Victoria was compleet random en niet te voorspellen, al zeker omdat Butcher zijn acties volgen uit het niet te voorspellen gedrag van Ryan.

Maar het was toch zeer enterainend.

Laatste aflevering gezien van S4 van The Boys.. grote aanzet voor S5, kijk er al naar uit!
Wel wa plotholes toch. Lazy writing om de superpowers van sage in beeld te brengen.
heel toevallig dat de president net op de verborgen camera zegt dat hij neumann dood wou? En starlight haar ontsnapping kan je toch ook niet timen?

Ma bon, de laatste aflevering is wel een van de betere en ga ook wel naar S5 kijken.

Those about to die is toch geen tweede HBO's Rome. Eerste aflevering is oké, maar ik voel het toch (nog?) niet.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan