Ja, ook met alle andere kredietkaarten. Sommige amazonsites ook gewoon bancontact en SEPA domiciliëring.Iemand die weet hoe ik kan betalen op Amazon Spanje of Italië? Werkt dit met Revolut bvb?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja, ook met alle andere kredietkaarten. Sommige amazonsites ook gewoon bancontact en SEPA domiciliëring.Iemand die weet hoe ik kan betalen op Amazon Spanje of Italië? Werkt dit met Revolut bvb?
Bedankt voor de reactie @StevenP!Ja, ook met alle andere kredietkaarten. Sommige amazonsites ook gewoon bancontact en SEPA domiciliëring.
Ja hoor. Ook met N26 bijvoorbeeld gaat dat. Gewoon zien dat er geld op staat en dat je kan authenticeren in de app.Bedankt voor de reactie @StevenP!
Heb enkel Revolut als "kredietkaart", heb jij hiermee al betaald op één van bovenstaande Amazon sites?
Ik heb hetzelfde met mijn Visa. Eerst moet ik gewoon CVC-code ingeven. Alles lijkt OK te zijn, een paar minuten later krijg ik een mail dat mijn betaling niet gelukt is. Dan moet ik ook opnieuw inloggen, opnieuw betalen, deze keer wél bevestigen via mijn bank en dan is het OK. Ik heb dat zo al een stuk of drie keer gehad.Tegenwoordig heb ik het soms voor dat mijn betaling met kredietkaart (Argenta Mastercard) mislukt is. Ik moet dan nog eens inloggen en bij de betaling zelf nog eens bevestigen (dus kaart met digipass enz.). Ik dacht dat het eerst aan een bepaald bedrag lag (> 30 EUR) maar nu ook bij een kleinere bestelling. Bij ander bestellingen geen probleem.
Tegenwoordig heb ik het soms voor dat mijn betaling met kredietkaart (Argenta Mastercard) mislukt is. Ik moet dan nog eens inloggen en bij de betaling zelf nog eens bevestigen (dus kaart met digipass enz.). Ik dacht dat het eerst aan een bepaald bedrag lag (> 30 EUR) maar nu ook bij een kleinere bestelling. Bij ander bestellingen geen probleem.
Heeft misschien iets te maken met de nieuwe maatregelen waardoor je steeds meer en meer een verificatie moet uitvoeren voor een online betaling met de kredietkaart.
Dit heeft inderdaad te maken met de nieuwe Strong Customer Authentication regels van Europa. Eigenlijk zeggen de regels nu dat je bij elke online betaling jezelf moet authenticeren. Amazon doet dat niet echt, want ze slaan je kaart gegevens op, zodat je makkelijker die 1-click betaling kunt doen. Ze proberen gewoon eerst zonder authenticatie (of met een uitzonderingsvlag) je betaling te voltooien. De banken hebben echter het recht om dit te weigeren. Noemt een “Soft decline”. Bij zo een weigering kan de handelaar zijn klant zich laten authenticeren en de betaling opnieuw proberen te voltooien.Laat mij dan van eerste keer een verificatie doen, in plaats van één keer niet, mislukken en dan wel. Rare Amazon.
Hier ook.Het begint irritant te worden: na elke bestelling krijg ik de melding "Payment declined" en moet ik mijn VISA nog eens verifiëren.
Vraag het mij dan meteen bij aankoop he mannen!
Neem aan dat je dan AliExpress bedoeld want Alibaba zelf is voor handelaars ( express is dan voor gewone klanten )Sorry voor de off topic, maar weet nie anders waar vragen;
Iemand ervaring met de alibaba webshop? Is dat te vertrouwen?
En is dat beschikbaar in heel de VS? Ik vermoed dat het enkel rond de grote steden zo is?Wat mij blijft verbazen is dat Amazon in de VS letterlijk na twee uur uw gekocht goed op uw schoot in uw living kan leggen, maar er voor hier nog gerust drie weken kan over doen. Een beetje kerk in het midden en gewoon snel voor iedereen zou leuk zijn.