Als Mulan naast mij in bed ligt,

Ruigen Das

Well-known member
..., is het gedaan met de rust op de BG prairie. Intense lichamelijke sessies wisselen zich af met intense lachsalvo's. De andere jagers keren teleurgesteld terug naar hun hol, moe en niet voldaan, omdat ze weten dat de kans op succes klein is, ondanks ne meter 90 hoog te zijn en ondanks redactie skills gecombineerd met airfryer kookkunsten.

Ondanks de verwoede pogingen die hieraan voorafgegaan zijn, zoals zich te hoeven worstelen door 2 paar leggings onder een kort zomerrokje en de verschillende verleidingstechnieken zoals een speciale lokroep vanuit haren hof om haar te imponeren, is de beloning het helemaal waard.

Samen een lepelke doen en nakeuvelen over de verschillende jaloerse BG-bokken die in verscheidene topics hun uiterste best hebben zitten doen, smaakt de overwinning dubbel zo zoet. De wonden worden gelikt, Mulan wordt gelikt, want morgen,..., morgen is er een nieuwe dag.

:unsure:
 
Beetje in chronologie van de andere draad, beetje opletten eh kerel...

En wie zegt er dat dit waarheid is, ik had gelezen in andere topic dat @Tonerider zijn topic een 10 kreeg qua cringe, ik dacht van, dat kan beter :unsure:
 
Beetje in chronologie van de andere draad, beetje opletten eh kerel...

En wie zegt er dat dit waarheid is, ik had gelezen in andere topic dat @Tonerider zijn topic een 10 kreeg qua cringe, ik dacht van, dat kan beter :unsure:
Tonerider heeft qua persoon al een 7 qua cringe level.. Verdienstelijke poging maar dat doet je wel de das om.
 
Dus dit is een iets pittigere versie van het platonische verhaal van @redacteur?

Moet ik het zo zien?

Of moet ik het zien als een jaloerse versie van het platonische verhaal van @Tonerider?

#ikweetnigoedhoeikdatmoetzien
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan