Als Mulan in haar bed ligt,

Tonerider

Well-known member
..., keert de rust terug in de BG-prairie. De jagers keren weer naar hun hol, moe maar niet voldaan. De dagelijkse jacht is namelijk niet gemakkelijk, want in tegenstelling tot het beeld dat over hen bestaat is hun kans op succes eigenlijk maar heel klein.

Ondanks haar korte voorpootjes is Mulan geen gemakkelijke prooi en heeft ze zich gewapend met de beste technieken. Leggings onder de jurk, meerdere kleren in de koffer en vroeg opstaan waarbij ze alles laat vallen helpt haar om jagers op een afstand te houden. Bovendien bakent ze haar terrein af met kletsen met jan en alleman.

Ondanks haar korte voorpootjes is Mulan geen gemakkelijke prooi


Maar de jager heeft nog meer hindernissen om te nemen. Zo zijn er ook de beschermgoden van de heilige algemene plaatsen. Wanneer de jagers Mulan daar opmerken en te lang in haar buurt vertoeven janken de ander BG-prairie bewoners en roepen daarmee de beschermgoden op die vanuit het niets opduiken en de jagers met rode woorden en banhamers naar lagere oorden verdrijven.

In deze lagere oorden worden de jagers met elkaar geconfronteerd en gaan ze elkaar te lijf met steken onder water, schunnige opmerkingen en pochgedrag over hun grootte. Dit alles om elkaar wonden toe te brengen in het zelfvertrouwen, maar ook om Mulan, die vanuit haar hof meeluistert, te imponeren.

De wonden worden gelikt, de moed bijeengesprokkeld


Maar meestal draait dit alles op niets uit en hebben de wanhopige jagers enkel zichzelf vermoeid en de andere BG-prairie dieren tegen zich in het harnas gejaagd. Sommigen trachten hun verdriet te temperen door een speciaal en duur stukske vlees op te peuzelen, anderen geven zich over aan fastfood. De wonden worden gelikt, de moed bijeengesprokkeld. Want morgen, ... , morgen is er een nieuwe dag.
 
2r1viLE.gif
 
Ik lig toch in haar huis ipv in een caravan in de hof.

Maar damn.. Je hebt je redacteurskills wel helemaal opgebruikt aan dit stukje. Moest ik @Mulan zijn ik zou schrik beginnen krijgen.
 
Terug
Bovenaan